Toft Skrevet December 21, 2006 Rapporter Skrevet December 21, 2006 Er der nogen der ved om der sker noget spændende for børn i Malmö i julen, f.eks den 26/12, eller om hele byen er lukket ned pga jul/helligdag? Tænkte på om der skete noget i Folkets Park eller lign, lidt alá julemarked eller noget? Jeg kommer meget sjældent ind til Malmö, så aner ikke noget om hvad der sker (andet end isbanen på Lilla Torg). Det jeg har kunne læse på www.malmo.se hjælper mig ikke meget, men det kunne jo være der var nogle lokale der kunne fortælle, at der sker det og det i deres nær område i julen :) Jul
Lynge Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Er der nogen der ved om der sker noget spændende for børn i Malmö i julen, f.eks den 26/12, eller om hele byen er lukket ned pga jul/helligdag? Tænkte på om der skete noget i Folkets Park eller lign, lidt alá julemarked eller noget? Jeg kommer meget sjældent ind til Malmö, så aner ikke noget om hvad der sker (andet end isbanen på Lilla Torg). Det jeg har kunne læse på www.malmo.se hjælper mig ikke meget, men det kunne jo være der var nogle lokale der kunne fortælle, at der sker det og det i deres nær område i julen :) Jul Hvad pokker Toft har du fået børn:confused: det var vi da ikke hørt noget om:confused:
Toft Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 Hvad pokker Toft har du fået børn:confused: det var vi da ikke hørt noget om:confused: Har sgu da ik fået børn mand Men der kommer en mindre trio på besøg 2. juledag, og så skal jeg jo gøre det så godt som muligt for dem jo
Jette Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Er der nogen der ved om der sker noget spændende for børn i Malmö i julen, f.eks den 26/12, eller om hele byen er lukket ned pga jul/helligdag? Tænkte på om der skete noget i Folkets Park eller lign, lidt alá julemarked eller noget? Jeg kommer meget sjældent ind til Malmö, så aner ikke noget om hvad der sker (andet end isbanen på Lilla Torg). Det jeg har kunne læse på www.malmo.se hjælper mig ikke meget, men det kunne jo være der var nogle lokale der kunne fortælle, at der sker det og det i deres nær område i julen :) Jul Dette er saxet fra Malmö.se under Park: På juldagen, den 25/12, öppnar Nöjesfältet för jullovet. Nöjesfältet har öppet mellan kl 14 och 20 den 25-30/12 och under hela Vinterland. På nyårsdagen, den 1/1, öppnar Vinterland. Isbanan i Folkets Park är öppen, när vädret tillåter. God fornøjelse
SanneJ Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Hvad pokker Toft har du fået børn:confused: det var vi da ikke hørt noget om:confused: Kunne ellers väre skägt at se ham gravid
Gio Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Kunne ellers väre skägt at se ham gravid *whoa*...aner jeg undertoner hér? :p
Lynge Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Kunne ellers väre skägt at se ham gravid ja faktisk:lol:
Toft Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 God fornøjelse Tak tak.. Men nu havde jeg som sagt læst på www.malmo.se, så det var mere om der var nogle der vidste om der skete noget andet, end de par ting man kan læse på den website. Og til jer andre tre i tråden: :sick:
Gio Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Og til jer andre tre i tråden: Ja ja...vi hygger os, gør vi...ja
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu