Jeppe Skrevet December 21, 2006 Rapporter Skrevet December 21, 2006 Hejsa. Jeg ville lige høre om der var nogen saltvands akvarie freaks her i Malmø??? Jeg går og leger lidt med tanken om et saltvandsakvarie på et tidspunkt. Har været mit lille "projekt" længe.... Men det havde nu været sjovt og nemt hvis man nu kendte en i nærheden som var bekendt med saltvand og som selv har været hele den lange tur igennem. :) Jeppe
credde Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Jeg har selv kun et Malawi akvarie, men kontakt BS herfra, han er i gang med et saltvandsakvarie.
BS Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 yep. Saltvand. Det er mig :D det har kørt i 7 uger nu og der er begyndt at komme lidt koraller i. Over nytår kommer de første fisk i. Du skal være velkommen til at komme forbi og se på sagerne. Ellers kan du til at starte med se på www.fotob.dk under saltvand Kender 2 andre herovre der også er godt igang med salt.
credde Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Når der kommer fisk i, så skal jeg forbi dig og se akvariet :th2:
MC Manden Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 yep. Saltvand. Det er mig :D det har kørt i 7 uger nu og der er begyndt at komme lidt koraller i. Over nytår kommer de første fisk i. Du skal være velkommen til at komme forbi og se på sagerne. Kan man dykke i det ?? :D
BS Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Ja sagtens...hvis du ikke er højere end 5cm og lidt mindre i bredden :D
Gio Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Ja sagtens...hvis du ikke er højere end 5cm og lidt mindre i bredden :DDet er kun en bestemt del af Palle du omtaler dér....
Toft Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Det er kun en bestemt del af Palle du omtaler dér.... Er en hæmoride en del da? :p
BS Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Det er kun en bestemt del af Palle du omtaler dér.... hehe den forstod jeg godt. Dén ønsker jeg ikke at se svømme rundt i mit akvarie. Ellers må det vente til dragefisken kommer i akviaret. Så bliver det sjovt at se hvor længe "Lille Palle" overlever:lol:
Lynge Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 hehe den forstod jeg godt. Dén ønsker jeg ikke at se svømme rundt i mit akvarie. Ellers må det vente til dragefisken kommer i akviaret. Så bliver det sjovt at se hvor længe "Lille Palle" overlever:lol: Jeg vil gerne bestille billeter på første række:lol:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu