Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Vi er et par danske MC nørder som mangler et sted at stå med vores cykler, så vi kan skruge og pille på dem. Jeg har fundet det her: http://hem.passagen.se/hobbygaraget/ som ser rigtig spændende ud, men 1000,- om måneden ville vi dog gerne undgå at betale (hvis muligt). Nogle som kender et sted? Nogle som har en garage med plads til 2-3 cykler, arbejdsbord og strøm? Vi har selv værktøj, men naturligvis gør det ikke noget - hvis der er noget til gængeligt. Vi vil nok helst have "vores eget lukkede garage" men en fællels i stil med ovenstående, er da ikke at udelukke 100%. Lad mig høre fra Jer :) /Thomas GPX750R MTX125RD

Besvaret
Hej, Vi er et par danske MC nørder som mangler et sted at stå med vores cykler, så vi kan skruge og pille på dem. Jeg har fundet det her: http://hem.passagen.se/hobbygaraget/ som ser rigtig spændende ud, men 1000,- om måneden ville vi dog gerne undgå at betale (hvis muligt). Nogle som kender et sted? Nogle som har en garage med plads til 2-3 cykler, arbejdsbord og strøm? Vi har selv værktøj, men naturligvis gør det ikke noget - hvis der er noget til gængeligt. Vi vil nok helst have "vores eget lukkede garage" men en fællels i stil med ovenstående, er da ikke at udelukke 100%. Lad mig høre fra Jer :) /Thomas GPX750R MTX125RD
Count me in... Jeg vil gerne være med til at leje et værksted/garage.... Triumph Sprint '06 Og... I øjeblikket en kwak'ser der er under opbygning.... (NEJ, det er ikke min !)
Besvaret

Jeg er vist den anden af de 2 nørder Thomas omtaler :laugh: Godt initiativ :th2: Jeg forestiller mig at prisen ligger på højest 500sek pr. mand. Hvad siger i andre til prisen? Calle

Besvaret
Jeg forestiller mig at prisen ligger på højest 500sek pr. mand. Hvad siger i andre til prisen? Calle
Det er fint for mig... Måske vi skulle oprette en mc klub/forening, så skal kommunen stille lokale til rådighed :D
  • 2 months later...
Besvaret

Hej, er det lykkedes jer at finde noget? Jeg er selv på udkig efter delegarage/deleværksted, først og fremmest med henblik på vedligeholdelse/småreparationer af vores biler - men også som ekstra garage, idet jeg næste forår har planer om en tredje bil (som hvert år vil skulle i vinterhi medio december - medio marts). Frederik

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...