Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Købte min svenske bil med vejskat betalt indtil 3-2007, mit spørgsmål kan man selv vælge hvor længe man vil betale for ? ham der havde den før betalte vist en gang om året. Kan jeg lave det om? Skal man selv gøre noget eller kommer der bare et girokort? -Claus-

Besvaret

Der kommer helt automatisk et girokort. Du kan selv bestemme hvor lang tid ad gangen du betaler for. Tror normalen er 3mdr ad gangen. Hvordan man ændrer det ved jeg ikke men mon ikke der kan findes noget på www.vv.se ?

Besvaret
Der er et "nyttigt link"' date= i den sticky der hedder et "nyttigt link" lige herover i dette forum. Da jeg havde en stor dyr dieselbil delte de skatten i 3 dele, tror det var når denne var over 3500 SEK eller sådan noget. Hamrende irriterende at sætte klistermærker på 3 gange årligt. Satte dem på sådan lidt på må og få. Måtte ikke betale årligt på den. Men ellers er det som der står i den der tabel. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=4388
Min store, dyre dieselbil får jeg vist også lov til at betale til flere gange om året. Indtil videre har jeg dog kun betalt een gang - men jeg har altså ikke fået noget klistermærke? Er de sløve derinde eller hvad?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...