Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

De gør altså en dyd ud af at forvirre deres kunder - eller er det kun mig - nedenstående har jeg sendt til bron i dag. Vedr. Kundenummer Pxxxxxxxx --- Kære Bron, Jeg har modtaget to breve fra jer 1 - Dateret 18-dec-2006 faktura yyyyyyy for min gamle 50-turs pendler aftale + nogen ekstra passager i november måned. En del af betalingen (dkk 2.136 + moms) dækker pendlerafgift for Januar 2007. 2 - Dateret 19-dec-2006 hvor I byder mig velkommen til den nye og dyre ØresundPendler aftale som jeg har været nødt til at tilmelde mig. Aftalen starter i følge brevet per 1.1.2007. Begge breve vedrører samme kundenummer. Jeg skal på baggrund af ovenstående bede om en afklaring af hvad der er gældende per 1.1.2007. ---

Besvaret
1 - Dateret 18-dec-2006 faktura yyyyyyy for min gamle 50-turs pendler aftale + nogen ekstra passager i november måned. En del af betalingen (dkk 2.136 + moms) dækker pendlerafgift for Januar 2007. 2 - Dateret 19-dec-2006 hvor I byder mig velkommen til den nye og dyre ØresundPendler aftale som jeg har været nødt til at tilmelde mig. Aftalen starter i følge brevet per 1.1.2007. Begge breve vedrører samme kundenummer. Jeg skal på baggrund af ovenstående bede om en afklaring af hvad der er gældende per 1.1.2007.
Du er ikke den eneste der er forvirret!! Jeg kunne heller ikke finde hoved og hale i det, så jeg tog turen til kundeservice for at få trådene reddet ud. Jeg har ligeledes modtaget et brev, hvor også mine ture for november var med. Grunden til at disse optræder, er at man skal betale evt. ekstra ture sammen med sin pendlerafgift for januar. Da jeg nu var hos Kundeservice, kunne jeg ligeså godt få den nye brobizz aftale på plads, og da jeg derefter spurgte om jeg stadig skulle betale for den gamle pendler ordningen for januar fik jeg et nej. Så mit gæt er at du roligt kan lade være med at betale fakturen for januar under den gamle ordning. Den nye ordning du har tilsluttet dig vil automatisk hæve pengene på din konto hver gang du passerer broen. Har du derimod kørt +50 ture i november, så går jeg ud fra at broen på en eller anden måde skal have penge for ekstra turene, men så må du lige ringe til dem. Under alle omstændigheder er det hovedløst at betale for den gamle ordning i januar, når du nu hører under den nye...
Besvaret

Jeg har nu talt med kundeservice. Jeg er på den nye aftale her fra 1/1-07 - det er jo så udemærket. Beder dem så om at sende mig en korrekt regning der dækker de ekstra passager og ikke pendlerafgiften. Hun regner så lidt.. "Men du skal bare indbetale kr 845:- på samme fakturanummer". Nej, jeg skal bede om en korrekt regning, tak. Så betaler jeg den. Det havde de så fået at vide fra deres bogholderi at man ikke kan få da det er alt for meget arbejde for dem at udsende korrigerede regninger da der er rigtig mange der er flyttet over på den nye aftale nu her i januar. Men det er da jer der har udsendt en forkert regning, ikke? Så skal jeg også bede om at få en korrekt regning, tak. Så bliver hun halvsur at høre på - at hun skal PRØVE at se om hun kan få nogen til at sende mig en korrekt regning. Nu må vi så se hvad der sker........ Meget kan man sige men servicen er i det mindste ikke blevet bedre som følge af den nye dyre aftale. Idioter er de.. Hvis jeg nu ikke havde været vågen havde jeg jo indbetalt hele beløbet - samtidig med at de så havde trukket mit kreditkort for ture. Gad vide hvor mange måneder det ville ha' taget at få dem tilbagebetalt måske. SÅ VÆR OBS HVIS DU HAR TILMELDT DIG DEN NYE AFTALE :mad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...