BS Skrevet December 30, 2006 Rapporter Skrevet December 30, 2006 Ja de første Saddam jokes er over os og jeg synes da ikke i skal snydes. " Jeg kan desværre ikke deltage i festlighederne nytårsaften da jeg er lidt hængt op for tiden" " Rygterne lyder at Saddam skal holde nytår i Løkken i år" Håber ikke for mange er trådt over tæerne med disse jokes
Lynge Besvaret December 30, 2006 Rapporter Besvaret December 30, 2006 Ja efter min smag kan det jo ikke blive sort nok:lol: så det er 3 :thumbup: up
Guest carspar Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Ja og han slapper af ved at (he's just hanging around) Ku ik la vär
BS Besvaret January 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 1, 2007 Regn ikke med han har så meget tid. Han er lidt ophængt for tiden
Danielsito Besvaret January 2, 2007 Rapporter Besvaret January 2, 2007 Jeg har hørt at hans sidste måltid var højreb, med én til halsen.
Lynge Besvaret January 2, 2007 Rapporter Besvaret January 2, 2007 Jeg har hørt at hans sidste måltid var højreb' date=' med én til halsen.[/quote'] He he det var en af de bedre:lol:
Toft Besvaret January 2, 2007 Rapporter Besvaret January 2, 2007 Irakiske nakkekoteletter - kend den på knækket!
Lynge Besvaret January 2, 2007 Rapporter Besvaret January 2, 2007 Irakiske nakkekoteletter - kend den på knækket! and we have a winner:lol:
Kress & Betina Besvaret January 6, 2007 Rapporter Besvaret January 6, 2007 Sådan skal det lyde !! Fik helt tåre i øjnene... -Altså fordi jeg grinede så meget
Niels Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Der er styr på hvad han laver, for han bliver holdt i kort snor….
Carwash Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Der er styr på hvad han laver' date=' for han bliver holdt i kort snor…. [/quote'] synes personligt humor er ok, død er han, og alle fortjener respekt på deres sidste rejse. og jeg er på ingen mode tilhænger af ham, vil hellere holder med ungdomhuset end med Saddam. min personlig holdning....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu