Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Jeg har p.t. en parkerings plads i min ejendom, dog bruger jeg den ikke p.t. og vi har lang venteliste, så overvejede at overlade den til en anden - da den samtidig er den ringeste af dem man kan få ;) Mit spørgsmål går så på, om nogen har styr på om det er muligt at få en parkerings plads igen i dette område, eller om det er så umuligt? Mener det er et parkeirngs hus ved siden af Turning Torso, men har ikke lige tjekket. Håber nogen har været humlen igennem før, og ved om jeg bør beholde min eller om man altid kan få en i området hvis det skulle være...

Besvaret
Håber nogen har været humlen igennem før, og ved om jeg bør beholde min eller om man altid kan få en i området hvis det skulle være...
Vi har 3 biler, hvorfor vi har plads i Turning Torso også - der er iøvrigt masser af plads, fordi det ikke er billigt. Det nye P-hus kender jeg ikke til, men kan se, at der holder biler parkeret dér - P-huset ligner jo stadig et byggeprojekt :)
Besvaret

Howdy, nu kan jeg pt. ikke garantere noget, men der bliver MULIGVIS nogle parkeringspladser (fælles underjordisk) ledige hos os i BRF Boken (store hvide bygning ved Salongsgatan) pr 1.feb. Prisen kan vi desværre ikke melde ud endnu, men send mig en PM hvis I vil høre nærmere når det bliver aktuelt... Mvh Alex

Besvaret
Her kan du også finde priserne for TT Gallery p-huset. Mellem 950 og 1800 kr/md. :eek:
Nøøøøj.. Der nærmer sig da næsten hvad det koster om måneden at have en måske-plads i København... Månedskort for parkering på gaden i grøn zone (billigste zone udover brokvatererne) = 2.320 kr :rolleye: Sorry - det var vist egentlig OT.
Besvaret
Nøøøøj.. Der nærmer sig da næsten hvad det koster om måneden at have en måske-plads i København... Månedskort for parkering på gaden i grøn zone (billigste zone udover brokvatererne) = 2.320 kr :rolleye: Sorry - det var vist egentlig OT.
JEPS - det er dyrt at parkere i Västra Hamnen, også selvom man bor der... P-Malmö er iøvrigt super flinke til at komme ud og sende hilsener :thumbdown Mvh Alex
Besvaret
Nøøøøj.. Der nærmer sig da næsten hvad det koster om måneden at have en måske-plads i København... Månedskort for parkering på gaden i grøn zone (billigste zone udover brokvatererne) = 2.320 kr
Er der bom samt aflåst port og kameraovervågning? ;)
Besvaret
Er der bom samt aflåst port og kameraovervågning? ;)
Det skal man slet ikke lave sjov med ;) - der var nogle friske fyre der før jul havde pillet alle lysstofrørene af facaden på det det ny p-hus, og gået over på Rodergatan og moret sig med at slå løs på de parkerede biler. Der var jeg glad for at jeg holdt inde og ikke ude... Ang OT pris i Kbh (dyrt må man sige:cool: ). - her findes vel også en slags beboerrabat?
Besvaret
Ang OT pris i Kbh (dyrt må man sige:cool: ). - her findes vel også en slags beboerrabat?
Jo klart, det gør der - og jeg arbejder der "kun". Til gengæld har jeg nu fået kringlet mig en fast plads i kælderen i ejendommen hvor mit arbejde er til mindre end det halve det hjalp jo lidt.
Besvaret
Ang OT pris i Kbh (dyrt må man sige:cool: ). - her findes vel også en slags beboerrabat?
Ja, jeg mener at min kammerat, som har lejlighed ca. 20 meter fra Kongens Nytorv betaler omkring 175 kroner om året for sin tilladelse, det er da en fin pris. Mvh Henke
Besvaret
Ja' date=' jeg mener at min kammerat, som har lejlighed ca. 20 meter fra Kongens Nytorv betaler omkring 175 kroner om året for sin tilladelse, det er da en fin pris.[/quote']Ja - mener det er 175,- for private (med adresse i området), og 1,375,- for erhverhvsdrivende med forretning i området.
  • 2 weeks later...
Besvaret

Hej:) Har brug for parkering for "en dansk bil" indtil 1 februar i Vestra Hamnen. Kan man parkere bilen gratis nogle steder? Vil ikke give 10 kr. i timen. Og køber parkeringsbillet fra 1 februar. Koster den ikke 300 kr. om mdr.? PS: Kan man købe måneds parkeringsbiller på en dansk bil og hvad med hvis jeg skifter bilen med en svensk? Kan jeg bruge billeten? Hvad med opsigelse m.m.? På forhånd tak

Besvaret
Hej:) Har brug for parkering for "en dansk bil" indtil 1 februar i Vestra Hamnen. Kan man parkere bilen gratis nogle steder? Vil ikke give 10 kr. i timen. Og køber parkeringsbillet fra 1 februar. Koster den ikke 300 kr. om mdr.? PS: Kan man købe måneds parkeringsbiller på en dansk bil og hvad med hvis jeg skifter bilen med en svensk? Kan jeg bruge billeten? Hvad med opsigelse m.m.? På forhånd tak
Malmö Kommunes billetter kan du bruge til hvilken som helst bil (eller forskellige for den sags skyld), det er en billet/nøgle eller i nogle tilfælde en fast plads du køber. Det koster fra 250 (overfor Kockums) til mere end 1.000 kroner om måneden (i parkeringshus). Mvh Henrik
Besvaret

Hvorhennei så fald, køber man den der månedsbillet?! Og overfor kockums, de parkeringspladser som hører til der, eller dem som ligger ovre ved de 2 butikker omkring toiletterne i havnen?

Besvaret

Du kontakter P-Malmö: http://www.parkering.malmo.se/ Du skal lige være opmærksom på, at der overfor Kochum er nogle pladser, hvor der står "forhyrda" - de kan IKKE benyttes med måneds licensen - vi fik ivhertfald en bøde, da vi holdte der. Fik den dog annulleret efter en snak med P-Malmö... Det er et billigt sted, men hold da k... hvor blev bilen beskidt på grund af grave arbejdet på grunden ved siden af... Mvh Alex

• 3 months later...
Guest Mogens
Besvaret
Som det ser ud nu er der masser af plads i det nye p-hus hvor jeg parkerer. Det koster 800/md. og er aflåst for offentligheden. Det hedder "528 P-huset Aktern" hvis man leder på http://www.parkering.malmo.se/
Er der stadig masser af plads? Nu de efterhånden har afspærret alt herude, må jeg ha' fundet mig et "hus" igen :sad:
Besvaret

Det ser det ud som - det er kun de 2-3 nederste etager der holder biler på. For nogle måneder siden fik jeg faktisk en reklame med lidt billigere parkering i de første xx måneder hvis man kom som ny kunde. Det er bare at hive fat i P-Malmö.

Guest Mogens
Besvaret
Det ser det ud som - det er kun de 2-3 nederste etager der holder biler på. For nogle måneder siden fik jeg faktisk en reklame med lidt billigere parkering i de første xx måneder hvis man kom som ny kunde.
Jep, så godt reklamen - jeg må ta' fat i dem. Thanx
Guest Mogens
Besvaret

Porsche rulez...

Der plejer også at holde en GT3'er i huset du sikkert kan parkere ved siden af, så din porsche ikke bliver ensom :D
Okay - han er flyttet (eller hun - det er ofte en kvinde, der kører den). I Turning Torso var der en Turbo, Carrere 4, GT3 osv. ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...