Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja jeg ved ikke lige om den er korrekt placeret, men ellers må Gio lige rykke den :-) Når man nu skal fks. fra kbh til roskilde, kan det jo betale sig at købe en billet til ringsted - og så blot stå af i roskilde (da man dermed får wild card rabaten fordi man krydser amt grænsen) - Men er der nogle som har forslag til retur turen?

Besvaret
Ja jeg ved ikke lige om den er korrekt placeret, men ellers må Gio lige rykke den :-) Når man nu skal fks. fra kbh til roskilde, kan det jo betale sig at købe en billet til ringsted - og så blot stå af i roskilde (da man dermed får wild card rabaten fordi man krydser amt grænsen) - Men er der nogle som har forslag til retur turen?
Kan du ikke bare købe en retur med det samme (ved man kan få en slags klippekort)? Har selv gjort det et par gange uden at det er blevet kommenteret af togpersonalet...:)
Besvaret
Kan du ikke bare købe en retur med det samme (ved man kan få en slags klippekort)? Har selv gjort det et par gange uden at det er blevet kommenteret af togpersonalet...:)
Desværre ikke med wildcard :-(
Besvaret
Desværre ikke med wildcard :-(
Retur biletter er da mulige at købe som retur. du skal bare ind i et salgssted og så køber du en retur. Og jeg tror nu grænsen er ved Borup, så du kan måske spare et par ekstra kroner. Jeg er nu ved at skulle forny mit wildcard, er der noget problem i at jeg bor i SE?
Besvaret
koustrup: jo du kan sagtens købe både retur og 1, 2 og 10 klips klippekort til Wildcard TreaX: ingen problemer med wildcard Mvh Dennis
Jeg har nu aldrig tidligere kunnet købe 10-turskort, spurgte dengang jeg rejste meget på en bestemt strækning, men det kan være de har indført det efter jeg stoppede med den rejse. Dejligt der ingen problemer er med fornyelsen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...