Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvad pokker kan jeg gøre ved telia\bolina? 1. Da jeg bestilte det, oplyste den flinke dame at jeg ville modtage en samsung mobil telefon! 2. Jeg spurgte om der var oprettelses afgift, hvilket jeg fik afvide der ikke var! 3. Jeg spurgte hvad prisen var, og hun oplyste 275 kr. pr. mdr. Skyggen af tlf. har jeg ikke set endnu, jeg har modtaget en regning fra dem med oprettelse gebyr og på 320 kr. pr. måned. Er det altid sådanne hos Telia ?

Besvaret
lidt en skam du lige nåede at få oprettet Telia nu når der om ganske få dage kommer andre udbydere på nettet Jeg betalte ikke selv oprettelse, men jeg kom også fra en anden lejlighed med Telia ADSL så det kan være derfor jeg slap http://www.bolina.hsb.se/?page=bolina2007 Mvh Dennis
Var lige ved at skrive at der IKKE var nogle som behøvede at gøre mig opmærksom på det...er ved at rive håret af mig selv, men kan jo heldigvis flytte det med en måned varlsel, og tror det ryger over til Banhof
Besvaret

Hmmm... Vi har også HSB bolina og tilmldte os i oktober. Vi har nu et stk. samsung mobiltelefon liggende herhjemme på hylden;) Men om vi har betalt oprettelsesgebyr ved jeg ikke - det er kæresten der styrer det:D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...