Miss W Skrevet January 6, 2007 Rapporter Skrevet January 6, 2007 Jeg synes jeg har haft flere problemer med at blive disconnected her de sidste par dage? Hvad med jer andre? / Winnie
Guest Supermule Besvaret January 6, 2007 Rapporter Besvaret January 6, 2007 Det er databse fejl.....Virker som om det er hos Servage der er probs...
Gio Besvaret January 6, 2007 Rapporter Besvaret January 6, 2007 Mit gæt er også at Servage lægger låg på database-forespørgsler i ny og næ. Svartiderne er også blevet længere, efter debatten var nede en hel dag forleden grundet DNS-omrokeringer.
Admin Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Mit gæt er også at Servage lægger låg på database-forespørgsler i ny og næ. Svartiderne er også blevet længere' date=' efter debatten var nede en hel dag forleden grundet DNS-omrokeringer.[/quote'] Det har de sagt til mig om min anden side, men jeg var ikke klar over at der var problemer med Øresundsdebatten også. Jeg tror ikke jeg forlænger med Servage når den udløber. Jeg må prøve noget nyt.
Gio Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 ...lader til GratisDNS har speedet sagerne lidt op - eller det er måske kun mig der synes at debatten er betydeligt "friskere" idag end den har været den sidste uge?
Søssan Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Den kører væsentligt bedre i dag!!! Synes godt nok den har været lidt bøvet at arbejde sig rundt på de sidste par dage...
Guest Supermule Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Steen betaler siden ud af egen lomme. Hvorvidt den løber rundt økonomisk med reklamer osv, skal jeg ikke kunne sige, men siden er gratis og derfor kan man forvente at den slags probs opstår i ny og næ... Den kører væsentligt bedre i dag!!! Synes godt nok den har været lidt bøvet at arbejde sig rundt på de sidste par dage...
Søssan Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Steen betaler siden ud af egen lomme. Hvorvidt den løber rundt økonomisk med reklamer osv' date=' skal jeg ikke kunne sige, men siden er gratis og derfor kan man forvente at den slags probs opstår i ny og næ...[/quote'] Det er jeg fuldt ud klar over, det var bare en sammenligning...:th2:
credde Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Jeg må indrømme, at efter skiftet til Servage, så synes jeg faktisk debatten køre nærmest upåklageligt. Meget sjældent, at jeg oplever decideret nedetid eller lange svartider.
hr.w Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Steen betaler siden ud af egen lomme. Jeg bliver nødt til at starte med at slå noget fast: såfremt dette site - dette aldeles udemærkede debatforum var en ydelse, som man skulle betale for, kunne man begynde at stille krav til oppetid m.m., men det er SLET IKKE det, som jeg efterfølgende vil sig: Næ, jeg vil da bare anbefale ham fx. at lave et lille diskret link (fx. under OM Sunddebat)til fx. en PayPal konto, hvor man kunne støtte Steen og hans gode arbejde. Hvis jeg kunne finde den ville jeg straks overføre nogle € - måske ikke mange, men lidt fra tid til anden som påskønnelse. JM2CW
Brunholm Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Klik på Google-linksne Næ, jeg vil da bare anbefale ham fx. at lave et lille diskret link (fx. under OM Sunddebat)til fx. en PayPal konto, hvor man kunne støtte Steen og hans gode arbejde. Hvis jeg kunne finde den ville jeg straks overføre nogle € - måske ikke mange, men lidt fra tid til anden som påskønnelse. JM2CW Jeg er ikke uenig, men i mellemtiden kan man da eventuelt kigge på Google-linksne på siderne (det kræver bevidsthed fra min side, ikke bare at sortere dem fra automatisk) - og også gerne klikke på et par af dem. Det er ikke lige så håndfast, men klik hjælper mere end at skynde sig at scrolle forbi Mvh Jesper Brunholm
Admin Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Jeg bliver nødt til at starte med at slå noget fast: såfremt dette site - dette aldeles udemærkede debatforum var en ydelse, som man skulle betale for, kunne man begynde at stille krav til oppetid m.m., men det er SLET IKKE det, som jeg efterfølgende vil sig: Næ, jeg vil da bare anbefale ham fx. at lave et lille diskret link (fx. under OM Sunddebat)til fx. en PayPal konto, hvor man kunne støtte Steen og hans gode arbejde. Hvis jeg kunne finde den ville jeg straks overføre nogle € - måske ikke mange, men lidt fra tid til anden som påskønnelse. JM2CW Det lyder godt, men det er der slet ingen grund til. Google reklamerne kan sagtens financiere sidens drift. Til gengæld er det altid velkomment med forslag om gode hosting firmaer. Hvis der er nogen der har erfaringer med sites med en pæn trafik (1000-2000 besøgende pr dag.) som hostes tilfredsstillende.
Brunholm Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Svensk webhotel? Hvis der er nogen der har erfaringer med sites med en pæn trafik (1000-2000 besøgende pr dag.) som hostes tilfredsstillende. Det forlyder, fra gutterne på phpsidan.nu at scorpion data kan klare den most yderst gelinde, det er dog ikke noget jeg selv har prøvet. Jeg har det meste af mit hos CSG.dk, som jeg er meget godt tilfreds med, men jeg har ikke nogen erfaringer med noget der trækker så mange hits (udover de ting jeg arbejder på på SDUs servere, hvor vi har meget mere, men det er ikke relevant her). Jeg tror begge firmaer kunne være relevante bud, og i begge tilfælde ville jeg kontakte dem før oprettelse, og få en mail hvor de skriver at det ikke er noget problem i forhold til "webhotel NN". Mvh Jesper Brunholm
BS Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Jeg er ikke uenig, men i mellemtiden kan man da eventuelt kigge på Google-linksne på siderne (det kræver bevidsthed fra min side, ikke bare at sortere dem fra automatisk) - og også gerne klikke på et par af dem. Det er ikke lige så håndfast, men klik hjælper mere end at skynde sig at scrolle forbi Mvh Jesper Brunholm Er det blot et klik på en reklame der skal til?
Admin Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Det forlyder' date=' fra gutterne på phpsidan.nu at scorpion data kan klare den most yderst gelinde, det er dog ikke noget jeg selv har prøvet. Jeg har det meste af mit hos CSG.dk, som jeg er meget godt tilfreds med, men jeg har ikke nogen erfaringer med noget der trækker så mange hits (udover de ting jeg arbejder på på SDUs servere, hvor vi har meget mere, men det er ikke relevant her). Jeg tror begge firmaer kunne være relevante bud, og i begge tilfælde ville jeg kontakte dem før oprettelse, og få en mail hvor de skriver at det ikke er noget problem i forhold til "webhotel NN". Mvh Jesper Brunholm Scorpion er noteret. CSG.dk har en månedlig trafikgrænse på 4 gb. Det er ca. hvad Øresundsdebatten bruger pr dag, så det går vist ikke rigtigt.
Brunholm Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Scorpion er noteret. CSG.dk har en månedlig trafikgrænse på 4 gb. Det er ca. hvad Øresundsdebatten bruger pr dag' date=' så det går vist ikke rigtigt.[/quote'] Min erfaring er at man kan aftale sig til meget, og de skriver længere nede: "Hvis kunde ønsker mere trafik, kan kunde kontakte ComSupport Gruppen og lave en forudgående aftale." Omvendt er jeg enig med dig i at 30 x så meget som de anser for "rimeligt" nok er svært, og i alle fald dyrt, at forhandle hjem BS: Med Google AdSense tjener man meget mere pr klik på en reklame end på 1000 viste reklamer, så du støtter klart sitet ved at klikke lidt en gang imellem . Min kone i reklamebranchen (et par dage endnu) vil muligvis mene at man somme tider bør klikke af købsinteresse ( ) for at systemet sammenlagt bliver ved med at fungere, men det er så en anden sag :p Mvh Jesper
nullersdk Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 hvad sker der for serveren? Det har de sagt til mig om min anden side' date=' men jeg var ikke klar over at der var problemer med Øresundsdebatten også. Jeg tror ikke jeg forlænger med Servage når den udløber. Jeg må prøve noget nyt.[/quote'] Jeg har også haft den del database problemer hos Servage, problemet var hos mig, at der ikke kunne skabes kontakt med MySql databasen, det blev løst ved at deres support forslog, at jeg prøvede at flytte min database over på en af deres andre, servere som hoster databaser, efter at det er sket kører min side væsenligt bedere.. Mvh Carsten
Futz Besvaret March 4, 2007 Rapporter Besvaret March 4, 2007 den er helt gal idag - hele tiden: Not Found The requested URL was not found on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Servage.net Clustered Webhosting running enhanced Apache Webserver :mad:
Admin Besvaret March 4, 2007 Rapporter Besvaret March 4, 2007 den er helt gal idag - hele tiden: Not Found The requested URL was not found on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Servage.net Clustered Webhosting running enhanced Apache Webserver :mad: "05-02-2007 14:21 Network Upgrade [hide] This issue affects All Servers. We are currently preparing our network to handle more upstream ISPs. During this time network performance may be degraded. We are sorry about the inconveniece caused. --- System work is now compleated and our network is ready for a major bandwidth upgrade which will be performed within a few weeks. " De er åbentbart ikke så færdige som de troede
Admin Besvaret March 4, 2007 Rapporter Besvaret March 4, 2007 BS: Med Google AdSense tjener man meget mere pr klik på en reklame end på 1000 viste reklamer, så du støtter klart sitet ved at klikke lidt en gang imellem . Min kone i reklamebranchen (et par dage endnu) vil muligvis mene at man somme tider bør klikke af købsinteresse ( ) for at systemet sammenlagt bliver ved med at fungere, men det er så en anden sag :p Mvh Jesper Der er jeg sådan set enig i. Problemet er at Google kan finde på at lukke ens konto hvis der kommer for mange klik fra samme IP.
Gio Besvaret March 4, 2007 Rapporter Besvaret March 4, 2007 De er åbentbart ikke så færdige som de troedeDe er nogle spader...jeg skal re-fresh´e sider fem-ti gange her, før jeg får noget brugbart :thumbdown
Admin Besvaret March 4, 2007 Rapporter Besvaret March 4, 2007 Ja, med bredbånd fra comhem og hosting hos Servage, så har man det satme godt Jeg HAR klaget.
Gio Besvaret March 4, 2007 Rapporter Besvaret March 4, 2007 Nu kører det en hel del bedre her...:th2:
Admin Besvaret March 4, 2007 Rapporter Besvaret March 4, 2007 Nu kører det en hel del bedre her...:th2: Ja, ok. Det må man give dem. De fixede det hurtigt efter jeg skrev.
koustrup Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Ja' date=' ok. Det må man give dem. De fixede det hurtigt efter jeg skrev.[/quote'] Er det bare mig, eller er det ikke rimeligt tit at man efterhånden ikke kan tilgå siden eller er det bare min Bahnhof forbindelse...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu