don j Skrevet January 8, 2007 Rapporter Skrevet January 8, 2007 her til morgen kommer kæresten ned på vejen hvor vi bor. (wiedellsväg) og opdager at der er nogle slyngler der har lånt hendes bil uden at spørge om lov. bilen det drejer sig om er meget let genkendelig: det er en ford fiesta fra 1991. den er rød med sirte prikker samt teksten "nyckel-piggan evigglad" på bagsmækken den er ikke til at tage fejl af da der ikke er mange mariehøner i malmø. ud over det mangler den bagerste højre hjulkapsel registreringsnummeret på den er NFT 199. er der nogle der ved hvor den holder (eller hvem der har den:fight: ) er både jeg, min kæreste og malmø politi meget ivrige efter at få fat i den (jeg giver en lille dusør til finderen) jeg kan træffes på +4526155474 alle timer i døgnet. mange tak for hjælpen håber den kommer frem igen. mvh andreas westphalen
don j Besvaret January 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2007 hjælp min kæreste med at finde hendes bil (dusør) -------------------------------------------------------------------------------- her til morgen kommer kæresten ned på vejen hvor vi bor. (wiedellsväg malmø) og opdager at der er nogle slyngler der har lånt hendes bil uden at spørge om lov. bilen det drejer sig om er meget let genkendelig: det er en ford fiesta fra 1991. den er rød med sirte prikker samt teksten "nyckel-piggan evigglad" på bagsmækken den er ikke til at tage fejl af da der ikke er mange mariehøner i malmø. ud over det mangler den bagerste højre hjulkapsel registreringsnummeret på den er NFT 199. er der nogle der ved hvor den holder (eller hvem der har den ) er både jeg, min kæreste og malmø politi meget ivrige efter at få fat i den (jeg giver en lille dusør til finderen) jeg kan træffes på +4526155474 alle timer i døgnet. mange tak for hjælpen håber den kommer frem igen. mvh andreas westphalen p.s. ved godt den er dobbeltpostet.
Thomas Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Hehe troéde det var rustpleter:) men surt, bor selv på widells väg!
don j Besvaret January 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2007 hehe nej det er min bil der har det (sort/ hvid golf2)
don j Besvaret January 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 10, 2007 nå alrmen er blevet afblæst. vi er lige kommet hjem fra en tur med politiet til området bag rosengårdsbadet. bilen er 200%totaltskadet efter flere ture i cykelstativer lygtepæle og en anden bil. der stod en masse "fætre" og gloede og kom med kommentarer som fed bil og andre ting jeg er siker på at alle og en af dem ved hvem der har været igang. motoren var stadig varm da vi kom frem. men nu er den parkeret permanent hos huggeren så meget for at have bil i rosengården:mad: :mad:
Thomas Besvaret January 11, 2007 Rapporter Besvaret January 11, 2007 hehe nej det er min bil der har det (sort/ hvid golf2) På danske gule plader?
don j Besvaret January 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 14, 2007 ja lige precis det er den og så står der a. westphalen og j.graversen på sideruden som hendholdsvis driver og co-driver. det er diog snart slut har mere eller mindre solgt den og så skal der en passat på vejen i stedet for.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu