Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle Om muligt prøver jeg at se om vi kan få hallen igen på søndag, så skriv bag øret at vi nok spiller bold igen Jeg vil holde jer informeret Samme tid samme sted Alex

Besvaret
Hej Alle Om muligt prøver jeg at se om vi kan få hallen igen på søndag, så skriv bag øret at vi nok spiller bold igen Jeg vil holde jer informeret Samme tid samme sted Alex
Jeg er på:)
Besvaret

Hej alle Jeg kan allerrede nu bekræfte at vi har et hold til på søndag, flere er dog stadig velkomne :) Og jeg har i selvsamme minut fået bekræftet at vi også har en bane, dog er tidspunktet ændret til kl 14 Kockum nu på søndag den 14, Kl 14.00 Ps: Vi mødes 10min før så vi lige kan klæde om og spillet kan gå igang kl 14.00, prisen er ca den samme som sidst, alt afhængig af hvor mange vi bliver

Besvaret
Hvis der er nogen der kører fra eller igennem området Eriksfält / Nydala' date=' tager jeg gerne imod et lift, da værkstedet har besluttet at de gerne ville have min bil weekenden over :([/quote'] Tag en Taxa..... 59sek
Besvaret
Tag en Taxa..... 59sek
Jep, og det tager kun små 10 min :) Man kan også tage cyklen, det koster gratis, og tager 20 min :th2: Desuden er det ok opvarmning, sådan en lille cykeltur, i hvert fald for os der ikke er 22 længere ;)
Besvaret
Tag en Taxa..... 59sek
Bliver nok også resultatet, hvis det er... :)
Man kan også tage cyklen' date=' det koster gratis, og tager 20 min :th2:[/quote'] Kunne man også sagtens ... men hvis det bliver bare noget der minder om det blæsevejr, der har været de sidste par dage, kommer jeg sq i problemer :) Desuden mangler jeg at hitte en cykel først ;)
Besvaret

Det bliver der ja, men vi er allerrede 12 spiller, så jeg har ikke inviteret nogle herinde fra denne gang - Hvis vi kommer til at mangle på dagen vil jeg notere dette herinde hurtigst muligt hvis dette stadig har intresse :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...