Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Nogen der ved om det er muligt at få rettet i de oplysninger som står på ens registreringsbevis? Har brug for at få tilføjet nogle oplysninger på min bil, f.eks. modelår og modelversion :) //Anders

Besvaret
Hej, Nogen der ved om det er muligt at få rettet i de oplysninger som står på ens registreringsbevis? Har brug for at få tilføjet nogle oplysninger på min bil, f.eks. modelår og modelversion //Anders
Du skal skrive til VV og be dem om at rette det :) Ellers er det bare at köre ned til synspladsen og be dem rette det.. Men det er ikke altid de gider det :)
Besvaret

Bestemt ikke nej. Nogle gange er Bilprovningen nogle ufattelige svage paragrafryttere. Har en kammerat, som var til syn med hans Audi og pludselig opdager de, at bilen har en trækkrog som kan monteres. Men hov, det står jo ikke i synspapirene. Ergo skal den til registreringssyn... Min kammerat brokker sig højlydt og fortæller, at bilen altid har haft det træk på - lige fra den blev produceret. Det troede Bilprovningen ikke på. Han mente, at det var Bilprovningen som var kommet til at lave en fejl og ikke registrere trækkrogen, da bilen blev hentet fra Tyskland. Modsat mente Bilprovningen, at det var min kammerat som havde fået monteret det efter! Vi får så fat i en udskrift fra Audi, der påviser, at bilen har haft trækkrog originalt viser den til Bilprovningen, som fortsat ikke vil anerkende det... Så pas på med, hvad du skal have ændret / tilføjet!

Besvaret
Bestemt ikke nej. Nogle gange er Bilprovningen nogle ufattelige svage paragrafryttere. Har en kammerat, som var til syn med hans Audi og pludselig opdager de, at bilen har en trækkrog som kan monteres. Men hov, det står jo ikke i synspapirene. Ergo skal den til registreringssyn... Min kammerat brokker sig højlydt og fortæller, at bilen altid har haft det træk på - lige fra den blev produceret. Det troede Bilprovningen ikke på. Han mente, at det var Bilprovningen som var kommet til at lave en fejl og ikke registrere trækkrogen, da bilen blev hentet fra Tyskland. Modsat mente Bilprovningen, at det var min kammerat som havde fået monteret det efter! Vi får så fat i en udskrift fra Audi, der påviser, at bilen har haft trækkrog originalt viser den til Bilprovningen, som fortsat ikke vil anerkende det... Så pas på med, hvad du skal have ændret / tilføjet!
Man skal göre opmärksom på om der er träk på bilen når du reg syner, nogle biler som Mercedes kan du ikke se det för man träkker det ud.. Der er jo en plade på träkket med data på, som VV skal bruge til reg att.. Det er det samme som når man efter montere et träk så skal man også til syn igen..
Besvaret

ka man ik vælge og sige til dem ligesom i danmark at man IKKE bruger det og det samme til forsikringen så i tilfælde af uheld med trailer på så dækker den ik? for jeg har også aftageligt træk på min men ska aldrig bruge det til noget??

Besvaret

Nu var det mest fordi da min bil er blevet indregistreret har de tåber fra Bilprovningen ikke fået skrevet årsmodel på - hvilket betyder at forsikringsselskaberne ikke kan give priser uden at skulle tjekke diverse oplysninger :(

Besvaret

Læser med, med stor interesse, da jeg selv skal til et par syn, om 1-2 uger. Har været til et hvor bilprovningen stort set kunne banke anhængertrækket af pga rust. Så skal til bilprovningen, men har nu snakket med dem, fordi jeg vil fjerne trækket, det må jeg godt, men så skal jeg til reg-provning, så han sagde jeg skulle bare booke en normal tid på nettet, og rette de 3 fejl jeg havde på den normale provning, og så få lavet et reg provning. Nu må vi se hvad der sker, regner med at møde der i god til og spørge i check-in -Claus-

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...