Sisse Skrevet January 9, 2007 Rapporter Skrevet January 9, 2007 Hej har nu søgt og søgt oppe i søgefunktionen.. men kan ikke hitte noget om det Jeg har hørt at man kan tage sit danske telefonnummer med til sverige er det rigtigt ??? og hvordan gør man ? mrlder man bare flytning eller ?? mvh. Helene
Gio Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Hej har nu søgt og søgt oppe i søgefunktionen.. men kan ikke hitte noget om det Jeg har hørt at man kan tage sit danske telefonnummer med til sverige er det rigtigt ??? og hvordan gør man ? mrlder man bare flytning eller ??Det er dansk VoIP-telefonnummer der menes, er jeg sikker på. Dette kan du fortsat beholde, selvom du flytter til Zimbabwe...eller Malmö :) Eksempelvis kan du, inden du flytter, portere dit danske almindelige TDC/fastnenummer til eks. www.telsome.dk, og derved beholde det som et VoIP-nummer - og ergo kan du tilringes på det hvorend du befinder dig i verden - bare der er internet af en vis kvalitet tilgængelig.
Brunholm Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Hej har nu søgt og søgt oppe i søgefunktionen.. men kan ikke hitte noget om det Jeg har en del erfaring med Telsome - har smidt en privat meddelelse til dig - kontakt mig hvis du vil høre mere om det. Mvh Jesper
Gio Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Jeg har en del erfaring med Telsome - har smidt en privat meddelelse til dig - kontakt mig hvis du vil høre mere om det....ellers er der en maaasse indlæg, også om Telsome, i IT & Telefoni-kategorien.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu