tim_pedersen_ Skrevet January 9, 2007 Rapporter Skrevet January 9, 2007 Hej. Er der nogle som kender nogle firmaer som arrangerer skirejser med afgang fra Malmø. ? Desuden nogle som kan anbefale noget specialt skisportsted i Sverige til nybegyndere / let øvede. ? Tak. Tim
credde Besvaret January 10, 2007 Rapporter Besvaret January 10, 2007 Som nybegynder vil jeg klart anbefale at man tager på en endagstur til Vallåsen (www.vallasen.se), det ligger ca. 120 km fra Malmö. Problemet er blot, at det er så varmt i vejret, at der ikke er noget sne der lige nu.
Guest Supermule Besvaret January 10, 2007 Rapporter Besvaret January 10, 2007 Kan du sige at man som minimum skal 600 km op i Sverige for at finde RIM på træerne..... Det er en helt katastrofal vinter for skifolket..... Som nybegynder vil jeg klart anbefale at man tager på en endagstur til Vallåsen (www.vallasen.se)' date= det ligger ca. 120 km fra Malmö. Problemet er blot, at det er så varmt i vejret, at der ikke er noget sne der lige nu.
bozzen Besvaret January 10, 2007 Rapporter Besvaret January 10, 2007 Jeg skal på skiferie på lørdag, til spanien. Det er + 4 grader og sol, ingen sne undtagen det snekanonerne har haft held at kunne prestere. Er ikke helt tilfreds..
Guest Supermule Besvaret January 10, 2007 Rapporter Besvaret January 10, 2007 VAND skiferie......;) Jeg skal på skiferie på lørdag' date=' til spanien. Det er + 4 grader og sol, ingen sne undtagen det snekanonerne har haft held at kunne prestere. Er ikke helt tilfreds..[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu