Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle - er der nogen, som har erfaring med hvilke rabatter man kan få hos en forhandler når man vil købe en ny bil..?? Vi er på udkig efter en MPV agtig bil, og i DK kan jeg uden de helt store problemer godt få 20.000,- kr. eller mere i rabat (f.eks. hos Citröen og Toyota), såååå hvis der også kan 'pruttes' lidt om enten prisen eller ekstra udstyr vil jeg gerne høre nærmere..:D

Besvaret
Hej Alle - er der nogen' date=' som har erfaring med hvilke rabatter man kan få hos en forhandler når man vil købe en ny bil..?? Vi er på udkig efter en MPV agtig bil, og i DK kan jeg uden de helt store problemer godt få 20.000,- kr. eller mere i rabat (f.eks. hos Citröen og Toyota), såååå hvis der også kan 'pruttes' lidt om enten prisen eller ekstra udstyr vil jeg gerne høre nærmere..:D[/quote'] På biler de har på lager kan man som regl få 5-10 k i rabat .. Og hvis det er en bil de gerne vil af med er der noget mere at hente..:)
Besvaret

Jeg købte en ny Citroen C8 2,2 i Ystad med en kampagnepakke hvor for 24.000 kr udstyr var med i prisen, han gav 8.000 kr rabat på listeprisen og til sidst smed han et garmin navi til 4000 kr oveni også. Sjovt nok forsøgte jeg først at købe bilen i Malmø hos citroen men han ville kun give kampagne pakken (det skulle han jo). Så kørte jeg til Ystad og af ham købte jeg selvsamme bil da den stadig stod i systemet og blev hentet hjem fra stockholm. Det er 1 år siden

Besvaret

Hej Peter og Dan - tak for svar. Er der andre som har erfaring med at man kan forhandle en bedre pris på en ny bil hos forhandlere, som ikke ligger i Malmø..?? Vi flytter til Malmø pr. 1/3 og det kunne være superdejligt hvis den gamle kasse kunne aflives hurtigst muligt..

Besvaret

Sådan opnåede vi rabat på bilkøbet... Da vi skulle købe ny bil, konfigurerede vi den på nettet, hvorefter vi bad 5 forhandlere om at komme med et tilbud. Det viste sig hurtigt, at forhandleren i Malmö ikke var billigst, men han ville godt underbyde de andres tilbud, da han mente vi skulle handle "lokalt". Efter 2. budrunde (oplysning om det bedste 1. runde tilbud blev selvfølgelig medsendt) underbød forhandleren i Malmö igen. Da vi var oppe for at skrive kontrakten under, fik vi yderligere lidt rabat på noget mere udstyr, jeg gerne ville have i bilen. Totalt fik vi ca. 55.000 SEK i rabat, hvilket svarede til godt 10% ift. listeprisen. Listeprisen herovre er kun vejledende, så du kan altid opnå noget rabat. Rabatten efter 1. runde var i vores tilfælde allerede oppe på 38.000 SEK. God fornøjelse:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...