Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Kære Moerke og MissCath Jeg bliver så ked af det når en ny person herinde for sådan en medgang. Det skrevne ord er temmeligt hårdt - det er ikke til at læse sig til hverken ironi eller om det er ment i sjov. Det hjælper altså at sætte en lille smiley ind her og der. :) Det er sandt at jeg som daglig bruger af debatten har større indblik i om I mener ting på den ene eller anden vis - simpelthen fordi jeg har haft mulighed for at læse nogle af jeres indlæg tidligere. Men det er altså meget forlangt at en ny person skal kunne vide dette... det kræver altså at der skal læses temmelig mange tråde. :o Jeg kan sagtens følge den gode Kregme, som jo blot vil være behjælpelig på sin måde. Det er en hård medfart at få. Det er jo heller ikke rimeligt at han/hun, som ansat - skal står til ansvar for hele 3's forretning. :o Når det er sagt så vil jeg sige at jeg er ganske godt tilfreds med mit 3 abonnement. Jeg har billig telefoni på tværs af grænsen og flere af mine venner har også 3 - så vi ringer gratis sammen med 0-på-3. Jeg har ikke heller haft nogle problemer med min mobil tlf. Jeg har ladet mig fortælle at LG er de dårligste. Jeg selv har en Samsung - den helt ultra tynde. Jeg er godt tilfreds. Og sidst men ikke mindst - jeg fik også overført mit tlf. nr. fra Sonofon til 3 - det tog en måned! Så det må være ren uheld for jer som oplevede det tog 5 måneder. :) Winnie

Besvaret
Det skal jeg prøve.. det er svært at føle sig som en mand og for alvor voksen, når man ikke rigtigt har fået hår på brystet endnu.. jeg er bare ikke særlig maskulin når det kommer til stykket..
Det er overskægget der snyder
Besvaret

Sikke der kan lynches, herinde... Ser ikke ud til at 3 endnu er helt stuerene, så jeg tror vi tager den af to omgange. Jeg får porteret nu, og min kæreste senere, hvis 3 magter opgaven. Og hvis ikke må jeg ty til min arbejdsmobil med abb. hos gode gamle Telmore. Bakker Miss W op - vær lidt sødere ved de / os nye. Hvis du arbejder i Brugsen, vil du heller ikke finde dig i en tilsvining, fordi du indrømmer at du ikke kender prisen på en sæk kartofler i ICA. :) /Junkeren

Besvaret

Så må jeg vist lige på banen:) Jeg undskylder hvis nogen har synes jeg har lynchet nogen. Jeg er bare så usigelig træt af sælgere og kundeservice medarbejdere der ikke ved hvad de selv sælger eller svarer på. Det er ikke en antagelse der er faktum.. som tråde herinde også viser så bliver folk kastet rundt og får modstridende svar på samme spørgsmål. Det er efter min mening et af 3's største problemer... Mit første indlæg var en opfordring til at kende de lidt specielle forhold vi udflyttere lever under, inden man begynder at sælge et produkt rettet mod os. Det havde den fine unge mand tydeligvis ikke styr på. Og det er synd, for jeg har selv meget glæde af min 3 telefon. Og jeg anbefaler alle der bor herovre og har et kontaktbehov der primært omfatter danske numre at anskaffe 3. Nå det er sagt. Desuden har han slettet en del af sit oprindelige indlæg, så inden alle dømmer mig for min skarpe tunge så tænk lige over hvad det kan betyde for en tråd at man efter redigerer den:) Også god weekend:) 3 is a magic number..

Besvaret
Desuden har han slettet en del af sit oprindelige indlæg' date=' så inden alle dømmer mig for min skarpe tunge så tænk lige over hvad det kan betyde for en tråd at man efter redigerer den:)[/quote']...netop derfor er det en god idé at quote de ting man svarer på :rolleyes: Jeg overvejer selv 3 for tiden...men ved ærlig talt ikke om det er besværet værd at blande min gamle mor ind i projektet. Ej heller gider jeg handle hos et firma der sjældent ved hvad det foretager sig. Selve produktet er interessant - men størstedelen af 3´s telefoner har problemer med at udføre deres job - og så begynder det at blive besværligt, når der skal repareres, byttes, forklares og hentes igen. Så krammer jeg gerne mit gamle Sonofon-abbonnement en ekstra gang, og ringer op fra min firmatelefon et par ekstra gange :th2:
Guest Supermule
Besvaret

Rikke og jeg kunne spare et par tusinde om måneden, såfremt vi skiftede til 3....Ingen tvivl om det. Dog vil jeg ikke blande familie ind i mine personlige øknomiske transaktioner og valg, så jeg har stadig Telia indtil de kan finde ud af at, vi der bor i Sverige men har familie og arbejde i DK, også kan få billig telefoni uden at skulle deponere 3000!!! kr pr nummer..... Det er jo helt go'nat.....

...netop derfor er det en god idé at quote de ting man svarer på :rolleyes: Jeg overvejer selv 3 for tiden...men ved ærlig talt ikke om det er besværet værd at blande min gamle mor ind i projektet. Ej heller gider jeg handle hos et firma der sjældent ved hvad det foretager sig. Selve produktet er interessant - men størstedelen af 3´s telefoner har problemer med at udføre deres job - og så begynder det at blive besværligt, når der skal repareres, byttes, forklares og hentes igen. Så krammer jeg gerne mit gamle Sonofon-abbonnement en ekstra gang, og ringer op fra min firmatelefon et par ekstra gange :th2:
Besvaret

Tilsvining og tilsvining?! Altså, med alt respekt for Kregme, så forstår jeg godt hvorfor visse personer måske reagerer lidt som de gør, og det ser jeg ikke som en tilsvining. Der er rigtig mange der er irriterede på 3, og deres (mangel på) service, så derfor er det vel naturligt at der opstår en form for diskussion. Kregme: Jeg har brugt RIGTIG meget tid i 3's butikker i nov/dec '06, og jeg må indrømme at jeg er TOTAL skuffet over de medarbejdere man møder i diverse butikker! Det betyder ikke at du eller dine kollegaer er dumme, men snarere et udtryk for mangel på uddannelse af ekspedienterne fra 3's side. Jeg skal ikke kloge mig på hvad en ekspedient i en 3 butik får af uddannelse på diverse produkter osv, men jeg kan konstatere, at hvis jeg stiller det samme spørgsmål til 10 tilfældige ekspedienter, i forskellige afdelinger, så får jeg seks forskellige svar! NEJ, DET ER IKKE PIS, MEN EGEN ERFARING. Ringer jeg til Kundeservice, så er de sædvanligvis meget søde og hjælpsomme, og ALT kan stort set lade sig gøre, lige indtil jeg tropper op i en 3 butik og fortæller at 3 Kundeservice siger sådan og sådan, men nej ude i butikkerne kan noget sjældent lade sig gøre, for det har ekspedienterne ALDRIG hørt om osv. Læs evt denne tråd her: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=6964 der står en del om mine (og andres erfaringer), og så kan du evt danne dig et indtryk af hvad det er der pisser folk af. At folk er irriterede på 3, er ikke det samme som det er din skyld og folk er irriterede på dig, husk det :)

Besvaret
Tilsvining og tilsvining?! Altså' date=' med alt respekt for Kregme, så forstår jeg godt hvorfor visse personer måske reagerer lidt som de gør, og det ser jeg ikke som en tilsvining. Der er rigtig mange der er irriterede på 3, og deres (mangel på) service, så derfor er det vel naturligt at der opstår en form for diskussion.[/quote'] Hej Toft. Hmmm... måske er det ikke møntet på mig, men så vidt jeg husker brugte jeg ikke ordet "tilsvine". :o Nuvel - jeg forstår så sandelig også at folk lader sig irritere over mangel på ekspertise og deslige - grunden til at jeg kom på banen med den udtalelse er at jeg synes generelt jeg kan opleve en temmelig rå tone herinde... specielt når der kommer nye til i forummet. Det synes jeg bare er ærgerligt. Jeg ved at denne diskussion ikke hører hjemme i en tråd om 3 mobiler... men nu faldt jeg over sådan et tilfælde - og fik lyst til at reagere. Jeg sad med min "baggrundsviden" (og undskyld Trine at jeg sådan fremhæver dig) mht. moerke, erfaret via mange tidligere læste tråde, at hun er godt tilfreds med sin 3-mobil. Men umiddelbart kunne jeg ikke lige læse at det var hendes holdning i denne tråd. Derfor kan jeg godt forstå at Kregme reagerede med at gå i selvforsvar. Men jeg vil ikke træde mere i det - da Trine jo er kommet på banen med en fin forklaring :) Som sagt tidligere kan jeg også sagtens følge Jer som irriterer Jer over det at en dansk 3-mobil ikke købes under samme vilkår af en dansker i Skåne. Det er tåbeligt synes jeg - og kan faktisk ikke fatte at 3 ikke allerede har taget kritikken til sig og vendt sig mod den store målgruppe af Øresundsborgere (undskyld men termen har allerede sat sig fast) ;) - og har gjort dem til sine... meget, meget sært! Men, who knows - måske er de i gang. Ellers var der måske nogle andre som skulle tage og gribe konceptet :) (håber vedkommende læser med her - hehe). Smil, Winnie
Besvaret
. Jeg sad med min "baggrundsviden" (og undskyld Trine at jeg sådan fremhæver dig) mht. moerke, erfaret via mange tidligere læste tråde, at hun er godt tilfreds med sin 3-mobil. Men umiddelbart kunne jeg ikke lige læse at det var hendes holdning i denne tråd. Derfor kan jeg godt forstå at Kregme reagerede med at gå i selvforsvar. Men jeg vil ikke træde mere i det - da Trine jo er kommet på banen med en fin forklaring :)
Hej Winnie, no problem. Men nå man som sælger henvender sig til et forum, så er min forventning at man i det mindste ved lidt om hvad man prøver at sælge. Det var ikke min opfattelse og jeg fik derfor, måske lidt skarpt, formuleret at jeg synes han skulle spidse blyanten lidt....:o Denne skarphed, eller kald det kort lunte af affødt af utallige samtaler med kundeservice, 3 butikker...whoever hvor jeg har fuldstændig samme oplevelse som Toft.. 10 ens spørgsmål minimum 6 forskellige svar. Jeg har endda i forbindelse med roamingtråden kontrolringet til kundeservice og spurgt om jeg kan roame gratis på "Sweden 3G" og jeg fik oftere det forkerte end det korrekte svar. men jeg skrev rent faktisk....
Det var skam ikke en tilsvining af hverken dig eller 3, jeg er ganske tilfreds med min telefon. Det var en ren konstatering af mine oplevelser med 3. At der er så mange gode intentioner men ingen ved hvad den anden hånd laver. Og dit "råd" med svensk 3 viser jo du ikke aner hvad vores problemstilling er. Jeg anbefaler dig at læse lidt op på lektien inden du sælger videre, jeg anbefaler dig ikke at lade være med at sælge. Du kan søge under gamle indlæg herinde så vil du se jeg rent faktisk anbefaler 3.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...