Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hvad koster det at afverge sig mc kort i sverige? og skal man også ha svensk kørekort hvis man flytter der over? og er forsikringer billiger/dyre end dk. er 19 evt nogle som bor i sverige som vil tage en snak over msn: norst@hotmail.com For har en masse spørgsmål, men syntes der går for langsomt her inde.. mvh Thomas N

Besvaret

Det med forsikrings priser kan du ikke bruge til noget med hvad andre giver. Der er for mange faktorer der spiller ind. Hvis det går for langsomt herinde er denne side jo en mulighed? De andre spørgsmål du stiller ER der svaret på herinde. Så med søge funktionen kan du finde dem.

Besvaret
hvad koster det at afverge sig mc kort i sverige? og skal man også ha svensk kørekort hvis man flytter der over? og er forsikringer billiger/dyre end dk. er 19 evt nogle som bor i sverige som vil tage en snak over msn: norst@hotmail.com For har en masse spørgsmål, men syntes der går for langsomt her inde.. mvh Thomas N
Hvis du bor i Sverige og vil tage mc kørekort, skal du tage det her også. Jeg har næsten lige taget det. Jeg har ikke regnet videre på det. Men mit gæt er at det endte i 8.000 SEK med alle udgifter til prøver, foto, køretimer og bog. Hvis du ikke forstår svensk særligt godt, skal du nok ikke prøve at tage det på svensk. Nogle steder kan du vist også tage det på andre sprog. Held og lykke.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...