Marcdk Skrevet January 13, 2007 Rapporter Skrevet January 13, 2007 Hej.. Jeg tænkte på at når man køber en bostadsrätt og betaler avgift hvilket fx er for vand og varme, betyder det så ubegrænset eller hvordan skal man forholde sig til det ? På forhånd tak.
Gio Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 Hej.. Jeg tænkte på at når man køber en bostadsrätt og betaler avgift hvilket fx er for vand og varme' date=' betyder det så ubegrænset eller hvordan skal man forholde sig til det ?[/quote']I teorien, ja. Men bruger i allesammen bare "løs", så bliver hyran jo bare justeret op, så der kommer penge ind til det øgede forbrug. I betaler allesammen for hinandens forbrug, so to speak. Så i praksis, så er det ikke "ubegrænset", nej.
DoJo Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 ja frit forbrug, men kunne nu godt tænke mig danske tilstande med målere over det hele. jeg ved med mig selv at forbruget stiger en del når man ikke skal betale specifikt og det går jo både ud over pengepungen og miljøet
Marcdk Besvaret January 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 13, 2007 Men hvad skal jeg så regne med af "faste" udgifter for at leve i sverige? Der er jo selvfølgelig EL. Hvad med licens? Og er der andre ting som man ikke lige tænker over. Jeg er godt klar over der er alt det valgfrie. Forsikring, bil, bro, inet, tlf osv. Men af faste udgifter er det så det ?
DoJo Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 el er vel også frivilligt :D- ja jeg tror du er dækket godt nok ind,:th2:
Guest Supermule Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 Licens er i særdeleshed frivilligt....
DoJo Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 Ja man skal jo følge politikerne :D
lsv Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 Licens og TV signal er med i huslejen. Andre faste udgifter er - Internet - Telefon - El Det er ihvertfald det jeg betaler for udover min bostadsrätt, om det er sådan alle steder skal jeg ikke kunne sige
Toft Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Licens og TV signal er med i huslejen. Det er i hvert fald ikke korrekt. Licensen betaler du seperat, som i DK. Hvis du mener den er med i din husleje, så er det nok fordi du er sortseer ;) I Sverige er det Radiotjänst man betaler licens til (1996 sek/år), og du kan læse mere her, og evt melde dig til: http://www.radiotjanst.se :)
Marcdk Besvaret January 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 14, 2007 hvad med el Er EL så billigere end i Danmark ? Og er der nogen der har en ca månedspris som jeg kan gå ud fra. Det er selvfølgelig med forskel. Men vi er en familie på 3 med et lille spæd. Og så har vi flere fladskærms tv, computer osv.
DoJo Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Er EL så billigere end i Danmark ? Og er der nogen der har en ca månedspris som jeg kan gå ud fra. Det er selvfølgelig med forskel. Men vi er en familie på 3 med et lille spæd. Og så har vi flere fladskærms tv, computer osv. har lige betalt en regning på 692 kwh til 1281 kr, det er så incl abb og det hele hos e-on
Marcdk Besvaret January 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 14, 2007 er det på 3mdr du har brugt det ? Men det er da en del billigere end dk
DoJo Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 er det på 3mdr du har brugt det ? Men det er da en del billigere end dk yep 3 mdr, mener jeg gav 1,8 kr/kwh da jeg boede i dk, så det er vel nogen lunde det samme ,, bortset fra kursgevinsten :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu