Jump to content

Ingen lyd på bærbar. Troubleshoot??

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, jeg har købt ny bærbar og jeg kan ikke få lyden til at virke. Her kommer lige lidt af hvad jeg selv har undersøgt men som desværre ikke har ændret på noget.. 1. lyden virker når jeg sætter kabel til tv eller når jeg hører lyden i høretelefoner. 2. shortcut knappen for lyden siger "bib" når jeg tager mute fra. (og den lyd kommer vel også fra højtaleren??) 3. under enhedshåntering ser alt normalt ud, alle drivere er opdateret og der er intet der umiddelbart ikke ser ud til at fungere. 4. jeg har troubleshootet via hp update og scannet min pc for fejl og opdateringer. ingen fejl fundet. 5. jeg har været inde under lydinstillinger og sikret mig den ikke er på mute eller noget.. Nogen gode ideer? jeg orker bare ikke at indlevere den til reperation..det er alt for uoverskueligt for mig....

Besvaret
Hejsa, jeg har købt ny bærbar og jeg kan ikke få lyden til at virke. Her kommer lige lidt af hvad jeg selv har undersøgt men som desværre ikke har ændret på noget.. 1. lyden virker når jeg sætter kabel til tv eller når jeg hører lyden i høretelefoner. 2. shortcut knappen for lyden siger "bib" når jeg tager mute fra. (og den lyd kommer vel også fra højtaleren??) 3. under enhedshåntering ser alt normalt ud, alle drivere er opdateret og der er intet der umiddelbart ikke ser ud til at fungere. 4. jeg har troubleshootet via hp update og scannet min pc for fejl og opdateringer. ingen fejl fundet. 5. jeg har været inde under lydinstillinger og sikret mig den ikke er på mute eller noget.. Nogen gode ideer? jeg orker bare ikke at indlevere den til reperation..det er alt for uoverskueligt for mig....
jeg har oplevet at Upgrade af Biosen ville hjælpe.. ellere install sidste nyeste driver fra hp web side..
Besvaret
jeg har oplevet at Upgrade af Biosen ville hjælpe.. ellere install sidste nyeste driver fra hp web side..
Stoooop... Moerke´s lyd fungerer jo fint - bare ikke fra den interne højttaler. Så noget tyder på den er slået fra, eller at forbindelsen på bundkortet er defekt. En upgrade af BIOS´en skal slet ikke på tale hér...hehe :scared:
Besvaret
Har du checket om der er en manuel volumenknap et eller andet sted på den bærbare? (Bare en lektie jeg lærte på den hårde måde engang :) )
jep det er tjekket... var selv min første indskydelse...desværre... wave er også tjekket ok...alle drivere er opdateret og jeg har fejlsøgt online via HP support..ingen fejl registreret Har oprettet en sag hos HP support, de ville melde tilbage i løbet af en arbejdsdag..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...