Guest Trine Skrevet January 14, 2007 Rapporter Skrevet January 14, 2007 Så er broen lukket for ALLE køretøjer:( forventes åbnet igen kl 14...
Jan Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Hvad gør alle i som skal frem og tilbage på arbejde. Jeg synes snart at det er rimeligt tit at den lukker.
Gio Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Hvad gør alle i som skal frem og tilbage på arbejde. Jeg synes snart at det er rimeligt tit at den lukker.Rimelig tit? Det synes jeg bestemt ikke - og vejr-guderne er vi jo ikke herrer over. Hvis broen er lukket, og du skal på arbejde, så er toget det sidste der bliver lukket for. Og hvis der også lukkes for dette, så må du jo ringe til din arbejdsgiver og fortælle det som det ér - det kan jeg ikke se det store problem i!?
Guest Supermule Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Jeg synes absolut heller ikke det er tit det sker..... Tror det er 3 gang på de snart 4 år vi har boet her..... Og på en søndag er jeg sgu ligeglad...
Jan Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 NU er vi nogle som arbejder om søndagen, og måske har et arbejde, hvor man ikke bare kan blive væk. Så selvfølgelig kan det være et problem. Jeg synes at broen har været lukket 2-3 gange indenfor 1 måned. Ret træls i dag, da jeg skulle havde været til en visning inden kl. 15.00. Men måske man er heldig at broen åbner inden da.
Guest Supermule Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Du kan da bare tage toget....Det kører stadigvæk.... Mægleren kan vel bare hente dig på Svågertorp....
Jan Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Rigtigt, det må jeg lige finde ud af. Når vi snakker om toget, så skal der vel en hel del til inden de også instiller togene. Ved i hvor tit det er sket?
Guest Supermule Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Det har jeg kun hørt om én gang på de snart 7 år broen har været åbnet....Det var dengang med strømafbrydelse i hele østdk og Skåne.....
Guest Trine Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 NU er vi nogle som arbejder om søndagen' date=' og måske har et arbejde, hvor man ikke bare kan blive væk. Så selvfølgelig kan det være et problem. Jeg synes at broen har været lukket 2-3 gange indenfor 1 måned. Ret træls i dag, da jeg skulle havde været til en visning inden kl. 15.00. Men måske man er heldig at broen åbner inden da.[/quote'] Øh den var lukket knap en time nytårs morgen??? ellers har den da kun være lukket for lette køretøjer....
Gio Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 TV2 følger vejr-situationen ekstraordinært http://vejret.tv2.dk/nyt/article.php/id-3412056.html Der er ekstra vejrudsendelser på Sputnik - næste gang kl. 12:30 http://sputnik-dyn.tv2.dk/popup.php?nodeId=2831227&channelId=0 (Gratis - kræver kun et sputnik-login)
bananas Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 De er da lidt nogen kyllinger. http://www.oresundsbron.com/frontpage/?lang=45&area=traffic Sigtbarhed: 640 m Vindretning: V Vindhastighed: 27 m/s Dvs modvid hovedsageligt forfra eller bagfra med 97,2 km/t. Det kan en normal personbil da sagtens håndtere.
Guest Supermule Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Hvorfor slikker en hund sig på kønsorganerne????? Fordi den kan.....................De er da lidt nogen kyllinger. http://www.oresundsbron.com/frontpage/?lang=45&area=traffic Sigtbarhed: 640 m Vindretning: V Vindhastighed: 27 m/s Dvs modvid hovedsageligt forfra eller bagfra med 97,2 km/t. Det kan en normal personbil da sagtens håndtere.
DoJo Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 NU er vi nogle som arbejder om søndagen' date=' og måske har et arbejde, hvor man ikke bare kan blive væk. Så selvfølgelig kan det være et problem. Jeg synes at broen har været lukket 2-3 gange indenfor 1 måned. Ret træls i dag, da jeg skulle havde været til en visning inden kl. 15.00. Men måske man er heldig at broen åbner inden da.[/quote'] den er da lukket til kl 15 er også lige blevet ringet op af en ven så nu skal jeg ud til visning i stedet for ham :p
Humle Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Det har jeg kun hørt om én gang på de snart 7 år broen har været åbnet....Det var dengang med strømafbrydelse i hele østdk og Skåne..... Tja....har lige været med toget her ved 12 tiden. Stod på på Kastrup og efter 2 min siger de at toget er annulleret pga vinden og at alt togtrafik over bron og i Sverige er indstillet frem til kl 18 !! Fååååårck... Stiger ud og ringer lidt til venner i nærheden om de giver en kop kaffe (husly)osv. 5 min senere (stod heldigvis satdig på perronen) står konduktøren og fløjter. Øhh...hallo du....kører toget alligevel ? Ja, vi kører nu. Vent, jeg skal fa...... med. Pyhaaa...nåede det lige.
Gio Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Lukning forlænget til kl 16 Broen er nu lukket til kl 16...indtil videre.
Guest Mogens Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Broen er nu lukket til kl 16...indtil videre. Men togene kører - jeg har i alt fald lige mødt eet (langs motorvejen), der kom fra DK :) På Sturup Raceway sidder en masse danskere, som gerne vil hjem
Guest Supermule Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 øresundsbroen er åbnet for trafik kl 16..... Bare til info...:) http://www.oresundsbron.com/frontpage/?lang=45&area=traffic
Guest carspar Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Nej det er 4. gang siden februar 2002. De 2 gange pga. bläst og andre 2 gange pga. istapper på brokablerne. Så det er ikke mange gange.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu