Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg har for nyligt købt et Amoi 37" LCD fjernsyn med 1920x1080 opløsning - LC37AF1E, som jeg er yderst tilfreds med. Prisen er noget lavere end de andre LCD modeller, der er omtalt herinde. Jeg gav nemlig omkring 9300 Dkr for det. Men det var også købt i Tyskland hos Cyberport.de
Og de levere i SE??? Hvor lang tid tog det?
  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Hej Folkens. Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt! Som i sikkert kan gætte skal jeg ud og købe min første fladskærm. Efter meget søgen herinde og andre stedet, har jeg næsten besluttede mig for at købe en Amoi 37" LCD - LC37AF1E! Jeg har valgt ikke at købe et med digital tuner indbygget, da vi pt. bor i lejelighed hvor vi får signalet igennem kabel tv, og på et tidspunkt skal flytte i hus - hvor vi så skal have "stue" antenne. Har i nogle alternativer eller kommentar, inden jeg bestiller dette Amoi?? Ønskes: Godt billede (er vel altid et must) Flot design Over 32" LCD Jeg har 10.000 kr. til rådighed, og har ikke noget i mod fks. at bestille i Tyskland. Glæder mig til at høre fra jer :-)

Besvaret
Hej Folkens. Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt! Som i sikkert kan gætte skal jeg ud og købe min første fladskærm. Efter meget søgen herinde og andre stedet, har jeg næsten besluttede mig for at købe en Amoi 37" LCD - LC37AF1E! Jeg har valgt ikke at købe et med digital tuner indbygget, da vi pt. bor i lejelighed hvor vi får signalet igennem kabel tv, og på et tidspunkt skal flytte i hus - hvor vi så skal have "stue" antenne. Har i nogle alternativer eller kommentar, inden jeg bestiller dette Amoi?? Ønskes: Godt billede (er vel altid et must) Flot design Over 32" LCD Jeg har 10.000 kr. til rådighed, og har ikke noget i mod fks. at bestille i Tyskland. Glæder mig til at høre fra jer :-)
Køb et LC37AF1EEU i stedet , nyere opdateret model .....
Besvaret
Køb et LC37AF1EEU i stedet ' date=' nyere opdateret model .....[/quote'] Syntes ikke jeg kan finde den præcise pris, eller nogle steder som jeg kan købe det i fks. tyskland??? Har du praktisk erfaring med TV`et?
Besvaret
Syntes ikke jeg kan finde den præcise pris, eller nogle steder som jeg kan købe det i fks. tyskland??? Har du praktisk erfaring med TV`et?
Ja det kan man godt sige , designmæssigt osv er de to skærme helt ens , EEU udgaven er blot en opdateret opgave , om det var en skærm som kun fik adgang til det danske marked er jeg ikke helt klar over ... Fint tv , lidt irriterende remote-respons , især tekst tv , ellers super fedt , og meget lækkert design....
Besvaret
Nu har jeg så fundet Phillips tv'et på http://www.medianess.de/index/Article/6605781.html;jsessionid=acHYF18ROMR8 til 2078 €... Men' date= har nogen nogensinde bestilt noget fra dem? Erfaringer ønskes..:)
jeg vil også bestille/købe en hvis du komme langt med bestilling skriv lige til mig, tak, jeg mener philipsen har den bedst kvalitit , desgin, teknik, kvalitit , men fanden også pris, heheh, husk jeg har hørt fra en go bekendt at 37´LCd skræme får problemer efter 800timer brug, med noget striber på skræmen når man skifte fra ene kanal til anden, men keep me informed tak. evt vi kunne bestille/købe sammen
Besvaret

Hej, jeg har prøvet at bestille, men fik nogle problemer da jeg skulle angive kort oplysninger, jeg har sendt dem en mail, så nu venter jeg på svar. Men fik læst på nogle (danske) hjemmesider at der er ingen problemer når man bestiller hos dem... Jeg vender tilbage imorgen hvis problemet bliver løst... ps. Det med de 800 timer lyder sgu ik ok, jeg må lige prøve at finde mere info om det...

jeg vil også bestille/købe en hvis du komme langt med bestilling skriv lige til mig, tak, jeg mener philipsen har den bedst kvalitit , desgin, teknik, kvalitit , men fanden også pris, heheh, husk jeg har hørt fra en go bekendt at 37´LCd skræme får problemer efter 800timer brug, med noget striber på skræmen når man skifte fra ene kanal til anden, men keep me informed tak. evt vi kunne bestille/købe sammen
Besvaret

Nu vi er ved det, så kan jeg kun anbefale at I kigger på recordere.dk. De har engang imellem nogle gode fælleskøb, hvorved de får en pris der ikke kan findes andre steder i Danmark. Sidst der var fælleskøb på min favorit, Pioneer 507xd, var prisen så lav, at det ikke kunne betale sig at købe i Tyskland.

Besvaret

Recordere.dk er bare en hjemmeside for elektronik nørder (som mig selv). Ved fælleskøbene slår en masse sig sammen, og får derved en super pris hos forskellige forhandlere. Jeg ved at der ved nogle fælleskøbene, har været Nordmænd som har været med i købet. Men det er jo op til forhandleren om han vil levere til Sverige. Men hvorfor ikke. Det har hele tiden været meningen at jeg vil købe et Pioneer når vi forhåbentlig kan flytte ind i vores nye hus engang i september. Men nu er LED skærmene så lang fremme at de nok kommer i handlen inden længe. Se: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1060&zoneid=19 Så nu må vi se hvad der er på markedet til september.

Besvaret
Ja men' date=' leverer de til sverige...?[/quote'] nå så havde min gode bekendt ret i hva han sagde, eheh godt jeg ikke købte philips 37´.. hmm hva gøre vi nu ? jeg har desparat brug for en tilsvarende af philips model PF 9731 37 eller 42? jeg har kigget og kigget men jeg er lidt forelsket i philips.. dammmmm
Besvaret

Ja, godt spørgsmål..:( Jeg har også brug for noget lige så godt, el næsten :) og helst hurtigt, for jeg er ved at blive træt af mit nuværende 25" grundig fra 98..:fight: Så hvis nogen har erfaringer med andre mærker, jeg er åben for alt...

nå så havde min gode bekendt ret i hva han sagde' date=' eheh godt jeg ikke købte philips 37´.. hmm hva gøre vi nu ? jeg har desparat brug for en tilsvarende af philips model PF 9731 37 eller 42? jeg har kigget og kigget men jeg er lidt forelsket i philips.. dammmmm[/quote']
Besvaret

Det er helt klart at der i dag ikke findes bedre billede end på en Pioneer plasma skærm. LCD kan stadig ikke følge med billedmæssigt når man f. eks ser sport. Samtidig er tuneren i Pioneer meget bedre en i f.eks Philips. Og der er jo til almindeligt fjernsyns brug at en fladskærm bruges mest. Ved DVD afspilning ser jeg ikke den helt store forskel. Kan f.eks købes hos : http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=produkt&gruppenr=Pioneer%20PDP%20427

Besvaret

Ja, den ser jo ok ud, måske skulle det være sådan en, men hvad jeg kan læse på deres forum så har den problemer med burn-in?...

Det er helt klart at der i dag ikke findes bedre billede end på en Pioneer plasma skærm. LCD kan stadig ikke følge med billedmæssigt når man f. eks ser sport. Samtidig er tuneren i Pioneer meget bedre en i f.eks Philips. Og der er jo til almindeligt fjernsyns brug at en fladskærm bruges mest. Ved DVD afspilning ser jeg ikke den helt store forskel. Kan f.eks købes hos : http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=produkt&gruppenr=Pioneer%20PDP%20427
Besvaret

Burn in er vist et overdrevet problem, der hørte de gamle skærme til. Jeg har en Break in dvd, som der så skal køre i 24 timer. Derefter er chancen for burn in meget lille.

Besvaret
Burn in er vist et overdrevet problem' date=' der hørte de gamle skærme til. Jeg har en Break in dvd, som der så skal køre i 24 timer. Derefter er chancen for burn in meget lille.[/quote'] Hvad er en break in dvd?
Besvaret

Som sagt en dvd som man afspiller i 24 timer (lad den køre om natten). Den afspiller forskellige farver m.m. Dette gør åbenbart at man "brænder" skærmen så den er klar.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...