Jump to content

Recommended Posts

• Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Nu er philips jo ikke de eneste som kan lave gode lcd´er :) Sharp, Samsung, Panasonic, JVC og Sony er jo heller ikke helt tabt bag en vogn. Philips og Sony kom med en pose penge til henholdsvis LG og Samsung, da de havde sovet i timen med LCD/Plasma produktion. Den her på siden omtalte philips 37PF9731D bruger fx. sharps AVS panel. Ingen tvivl om at der sidder noget fint teknik bag panelet, som gør den får det lækre billed... Men fx. betragningsvinklen er ikke optimal, samt der hersker stor tvivl om den overhovedet magter at kører 1080p. Det vil jeg nok forlange for 20.000,- Jeg er ikke i tvivl om at Philips 37PF9731D er et lækkert/et af de bedre tv, men man skal nu også holde øje med andre producenter........ På samme måde som det ikke kun er tyske biler der fungere :fight: Nu får jeg nok på munden :love2:

Besvaret

Mener nu ellers det er et LG panel som ligger i den philips .... men som en klog gut engang sagde .... panelet betyder ikke meget ... det er tilgengæld computerkraften i diverse skærme som afgør billedkvaliteten.... Og ja de andre mærker laver fine skærme... det er bare ikke et Philips , der er jo grund til at deres topmodeller gang på gang får EISA awarden .... Og ville aldrig kunne glo på fodbold på en LCD skærm uden Digital Natural Motion ... jeg ville simpelthen blive sindsyg.... Og mht til 1080p .... så varer det lidt inden det bliver super aktuelt , hvis du har set billedkvaliteten på 720p , så er jeg ret sikker på du bliver rigelig tilfreds..... my 5 cents...

Besvaret

Jeg har for nyligt købt et Amoi 37" LCD fjernsyn med 1920x1080 opløsning - LC37AF1E, som jeg er yderst tilfreds med. Prisen er noget lavere end de andre LCD modeller, der er omtalt herinde. Jeg gav nemlig omkring 9300 Dkr for det. Men det var også købt i Tyskland hos Cyberport.de En af grundene til, at jeg valgte at købe dette LCD fjernsyn var, at det kan køre i 1920x1080 opløsning med PC tilslutning. Det gør dette fjernsyn til, ikke mindre end, det sejeste mediacenter. Nu har jeg så også investeret i en bærbar med 256Mb grafikkort (ikke delt) og 3GHz P4, som hjælper på sagen. Designet på fjernsynet er super tjekket . Det er faktisk en dansker, der har udvilklet det! Så for dem, der ikke har lyst til at investere flere tusinde kr., så kan jeg klart anbefale Amoi - hvor mange kan prale af at spille Civ4 i 1920x1080, måske? Dog kan det være noget af en opgave, at bestille varer hjem fra Tyskland. Jeg havde hvertfald en dårlig oplevelse, da opkrævningsbeløbet på fjernsynet var tastet forkert et sted og jeg stod til at betale 121.345 SEK for det - noget lang i ansigtet blev jeg :rolleye:! Det tog en uge, at få beløbet ændret med flere opkald til Tyskland, hvor de KUN taler tysk! Men det lykkedes tilsidst - dog på et hængende hår. DHL var klar til at sende det hele tilbage til Tyskland igen...

Besvaret
Jeg har for nyligt købt et Amoi 37" LCD fjernsyn med 1920x1080 opløsning - LC37AF1E, som jeg er yderst tilfreds med. Prisen er noget lavere end de andre LCD modeller, der er omtalt herinde. Jeg gav nemlig omkring 9300 Dkr for det. Men det var også købt i Tyskland hos Cyberport.de
Kan du ikke fortælle lidt mere om det, hvordan er billedet? Kan de andre spæendene ting? Og hvad med garenti? Fik du det leveret i SE? Lyder utrolig spæendene...
Besvaret
Kan du ikke fortælle lidt mere om det, hvordan er billedet? Kan de andre spæendene ting? Og hvad med garenti? Fik du det leveret i SE? Lyder utrolig spæendene...
Designet af tidligere designere hos B & O, udmærket billed kvali , usb og kortlæser , de 1080 er dog interlaced , ikke at det betyder ret meget p.t Ellers tag et kig på www.amoi.com , der kan du læse lidt mere....
Besvaret
Den falder og falder... :) Den kan fåes til 18.890 DKR hos Tapeconnection.... http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4&emne=produkt&gruppenr=61 Og så kan den fåes til 15.500 DKR i TYskland.... Dog plus forsendelse. http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/508237_-37-pf-9731-philips.html Nøøj hvor det kribler i fingrene..... Må simpelthen eje!!! :love:
SYS ikke jeg kan finde den pris (18.890 DKR hos Tapeconnection)du skriver på deres hjemme side http://www.tapeconnection.dk/tcasp/d...kt&gruppenr=61 Har du købt din gemmen dem? hva med garanti, fragt osv
Besvaret
Det var satans.... Den stod sgu til den pris da jeg postede det! :fight: Jeg har ikke købt noget fjernsyn endnu. Venter lige lidt endnu.
tænkte på vi kunne smutter en tur til Tyskland sammen med en mini Lastbil og købe et par stk. sender dig en PM
Besvaret
tænkte på vi kunne smutter en tur til Tyskland sammen med en mini Lastbil og købe et par stk. sender dig en PM
Så sig endelig til, jeg vil også gerne have et enkelt med (dog andet mærke) :-)
Besvaret
os mig os mig.. mere info tak :):th2:
Jeg har selv brug for en Philips LCD 37 det er fandme dyret både i DK og SE. man spare en del penge. kig på denne hjemme side (www.Digitalo.de) og se om du kan finde noget. man kunne finde det man gerne vil have og vi fik lavet en aftale med at tage en lille varevogen med nogle stk her fra og tage en til tyskland at hente det, husk at læg Moms oven i købt...
Besvaret
Ja' date=' for faen! Jeg vil også have et med - nok også et andet mærke, men er klart med på det![/quote'] Jeg har selv brug for en Philips LCD 37 det er fandme dyret både i DK og SE. man spare en del penge. kig på denne hjemme side (www.Digitalo.de) og se om du kan finde noget. man kunne finde det man gerne vil have og vi fik lavet en aftale med at tage en lille varevogen med nogle stk her fra og tage en til tyskland at hente det, husk at læg Moms oven i købt...
Besvaret
...husk at læg Moms oven i købt...
Det forstår jeg ikke? En af fordelene ved at købe i Tyskland er jo, at man betaler tysk moms, eller? Og den der side, du linker til - er priserne ikke med moms?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...