Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg hørte i fjernsynet at Saddams halvbror havde fået revet hovedet af da han skulle henrettes. Med halspulsåren revet over, HOLD KÆFT, hvor må det have været ulækkert at se på. Fontaine macabre :sick: Er der noget mere bestialisk end de måder de henretter folk på i den amerikanske verden i dag? hæng dem - så ryger hovedet af eller så hænger de og kvæles hvis ryggen ikke brækker lige med det samme. sæt dem i en elektrisk stol - så kan de sidde der og spadse en tyve minutter giv dem en giftinjektion - så kan de ligge og spadse i tyve minutter én ting er at forbryderne får en modbydelig død, noget andet er de stakkels mennesker der skal udføre henrettelserne og dem der skal være vidner. Nej, jeg vil bare lige sige, FREM med guillotinen. Der er ikke noget mere sikkert og klinisk og hurtigt end at lige choppe folks hoveder af. Og så jubelen når hovedet ruller. Alle ved jo at det skal ske og den der skal henrettes ved at det går hurtigt og sikkert. Fejlprocenten ved en guillotine må være 0.0000%.

Besvaret
Jeg kan nu ikke rigtig se hvad der er galt med den gode gamle 9 mm. ?? :confused: En kugle for panden. "Bom! ned at ligge, så er han færdig"!
Men det er ikke lige så underholdene :) Og, ærligt talt Jeppe, har du aldrig hørt om noget der er mislykkedes med at sætte sit skud. Det er MINDST lige så usikkert som hængning eller elektricitet. Hvis amerikanerne brugte skydevåben til at henrette folk med, så ville de garanteret først ''komme til'' at skyde ørerne af inden de sætter det rigtige skud :scared:
Besvaret
Nej' date=' jeg vil bare lige sige, FREM med guillotinen. Der er ikke noget mere sikkert og klinisk og hurtigt end at lige choppe folks hoveder af. Og så jubelen når hovedet ruller. Alle ved jo at det skal ske og den der skal henrettes ved at det går hurtigt og sikkert. Fejlprocenten ved en guillotine må være 0.0000%.[/quote'] Jeg har hørt, at hjernen fungerer cirka 10 sekunder efter man får hugget hovedet af (hvordan man så end har fundet ud af det...! :eek:) - så mon ikke det er mere makabert at man kan se sin krop sådan fra en lidt unaturlig vinkel - omend det kun er 10 sekunder?
Besvaret

Jeg har stadig ikke fattet hvad pokker man nu om dage skal med alle de voldelige henrettelsesmetoder. Man ender jo med at få nogen bødler ud af det, som kan ende med psykiske traumer eller psykopatiske træk. Man kan jo bare give en overdosis morphin, heroin eller lign. Den dømte vil bare lige så stille sove ind og aldrig vågne igen. Nemt, smertefrit og uden svineri.

Besvaret

Jeg synes bare jeg har set hvor der står en person som skal henrettes med ryggen mod en mur. Så får han en hætte over hovedet. Overfor ham står der 10 soldater og affyrer deres skud på én gang. Det må da være ok?? Synes bare guillotinen er så drastisk igen... :scared:

Besvaret
Jeg hørte i fjernsynet at Saddams halvbror havde fået revet hovedet af da han skulle henrettes. Med halspulsåren revet over, HOLD KÆFT, hvor må det have været ulækkert at se på. Fontaine macabre :sick: Er der noget mere bestialisk end de måder de henretter folk på i den amerikanske verden i dag?.
Jeg er nu rimeligt sikker på at det er i Irak.
Guest Supermule
Besvaret
:lol: Godt Steen......Hvis du skiller hovedet fra kroppen på en muslim, får han ikke chancen for at komme i himlen....Derfor hænger man muslimer. Er forbrydelsen stor nok, kapper man hovedet.... Det var nok en for stor kop the for araberne lige nu, så man valgte hængning...
Besvaret
Er der noget mere bestialisk end de måder de henretter folk på i den amerikanske verden i dag?
Som andre har skrevet, så er det ikke amerikanerne, der har henrettet de folk i Irak. Det er en irakisk domstol, der selv har dømt folkene efter retsagen og sidenhen udført dommen.
Besvaret
Jeg har stadig ikke fattet hvad pokker man nu om dage skal med alle de voldelige henrettelsesmetoder. Man ender jo med at få nogen bødler ud af det, som kan ende med psykiske traumer eller psykopatiske træk. Man kan jo bare give en overdosis morphin, heroin eller lign. Den dømte vil bare lige så stille sove ind og aldrig vågne igen. Nemt, smertefrit og uden svineri.
Det var egentlig en rigtig god ide. Hvis bare det virker. Lidt selvmordsklinikagtigt. MissCath: I så fald kunne det jo være sjovt at se sin egen henrettelse. Til jer der ikke synes Irak tilhører min (lidt sjuskede) definition af amerikansk verden: Tag liiiige og ryk hovedet op af sandet, strudser. Til og med amerikanske indenrigs senatorer tager på besøgsrunder i landet.
Besvaret
Det var egentlig en rigtig god ide. Hvis bare det virker. Lidt selvmordsklinikagtigt. MissCath: I så fald kunne det jo være sjovt at se sin egen henrettelse. Til jer der ikke synes Irak tilhører min (lidt sjuskede) definition af amerikansk verden: Tag liiiige og ryk hovedet op af sandet, strudser. Til og med amerikanske indenrigs senatorer tager på besøgsrunder i landet.
Det er helt klart amerikanerne der har indført dødsstraf i Irak for at fremme egne interesser. :rolleye:
Besvaret
Det er helt klart amerikanerne der har indført dødsstraf i Irak for at fremme egne interesser' date=' de dumme svin.[/quote'] Edit: Jønsson havde glemt 'ironi'-knappen. Dødsstraffen blev faktisk suspenderet i Irak efter at Saddam Hussein blev pågrebet, men blev genindført igen i 2004. Dødsstraf har været i Irak lang tid før, De Allierede gik ind i landet. Se her fra DR: " Værst i Kina I løbet af 2005 blev mindst 2.148 mennesker henrettet i 22 lande. Langt, langt de fleste, 94 procent, af alle kendte henrettelser skete i fire lande, nemlig Kina, Iran, Saudi Arabien og USA - men langt værst i Kina. Kina henretter hvert år flere end alle andre lande tilsammen. Amnesty International vurderer på basis af de offentlige rapporter, der er tilgængelige, at mindst 1.770 personer blev henrettet i Kina i 2005. Men antallet vurderes at være langt højere i virkeligheden. En kinesisk retsekspert mener, at mindst 8.000 personer i Kina blev henrettet. Det baserer han på information fra lokale embedsmænd og dommere, men den officielle nationale statistik om dødsstraf er klassificeret som en statshemmelighed. Iran henrettede mindst 94 personer, Saudi Arabien mindst 86, og USA mindst 60. I USA bruges primært giftsprøjte som middel til henrettelser, dog er den elektriske stol tilladt i staten Nebraska." og fra Filmbuff: "Iran henretter man unge under 18 år, bl.a. pga. seksuel observans alene. Dette er et udsnit af hæslige dødsstraf kendelser afsagt over mentalt syge, børn, kvinder og uskyldige bl.a. via stening." Dertil skal det ikke siges, at jeg er for dødsstraf, for det er jeg bestemt ikke.
Besvaret
I USA bruges primært giftsprøjte som middel til henrettelser, dog er den elektriske stol tilladt i staten Nebraska.
Besvaret
Du burde nok lige få facts på det klare. Dødsstraffen blev faktisk suspenderet i Irak efter at Saddam Hussein blev pågrebet, men blev genindført igen i 2004. Dødsstraf har været i Irak lang tid før, De Allierede gik ind i landet. Se her fra DR: " Værst i Kina I løbet af 2005 blev mindst 2.148 mennesker henrettet i 22 lande. Langt, langt de fleste, 94 procent, af alle kendte henrettelser skete i fire lande, nemlig Kina, Iran, Saudi Arabien og USA - men langt værst i Kina. Kina henretter hvert år flere end alle andre lande tilsammen. Amnesty International vurderer på basis af de offentlige rapporter, der er tilgængelige, at mindst 1.770 personer blev henrettet i Kina i 2005. Men antallet vurderes at være langt højere i virkeligheden. En kinesisk retsekspert mener, at mindst 8.000 personer i Kina blev henrettet. Det baserer han på information fra lokale embedsmænd og dommere, men den officielle nationale statistik om dødsstraf er klassificeret som en statshemmelighed. Iran henrettede mindst 94 personer, Saudi Arabien mindst 86, og USA mindst 60. I USA bruges primært giftsprøjte som middel til henrettelser, dog er den elektriske stol tilladt i staten Nebraska." og fra Filmbuff: "Iran henretter man unge under 18 år, bl.a. pga. seksuel observans alene. Dette er et udsnit af hæslige dødsstraf kendelser afsagt over mentalt syge, børn, kvinder og uskyldige bl.a. via stening." Dertil skal det ikke siges, at jeg er for dødsstraf, for det er jeg bestemt ikke.
Ked af det Credde hvis jeg ikke lige fik slået ironi-knappen til, har rettet mit tidligere indlæg...
Besvaret
" Værst i Kina I løbet af 2005 blev mindst 2.148 mennesker henrettet i 22 lande. Langt, langt de fleste, 94 procent, af alle kendte henrettelser skete i fire lande, nemlig Kina, Iran, Saudi Arabien og USA - men langt værst i Kina. Kina henretter hvert år flere end alle andre lande tilsammen. .
Kina har satme også et sygt samfund, ikke fordi de andre er forbilleds lande, men Kina tager nu prisen. Jeg læste en artikel i Euroman om deres OL forberedelser, der bliver altså ryddet op med den store skovl derude. F.eks handikapede og psykisk syge bliver lystigt fjernes. Der var en historie om en familie der fik en psykisk syg dreng hentet af myndighederne, han blev fundet flere dage senere i en vejkant banket til døde, den officiele forklaring ja han var stykket af så de vidste ikke hvad der var sket med ham...ja klart nok:rolleye: Et andet eks. på deres grovhed: Der er rigtig mange mennesker der bor i meget gamle skure og små bygninger omkring i Beijing. Så sætter myndigheder lige en seddel op at fredag formiddag skal i altså være ude for der rydder vi det hele og bygger et nyt højhus. Der er ikke noget med omhysning eller erstatning niks niks, det er bare farvel og tak..... Meget sygt samfund:thumbdown
Besvaret
Et andet eks. på deres grovhed: Der er rigtig mange mennesker der bor i meget gamle skure og små bygninger omkring i Beijing. Så sætter myndigheder lige en seddel op at fredag formiddag skal i altså være ude for der rydder vi det hele og bygger et nyt højhus. Der er ikke noget med omhysning eller erstatning niks niks, det er bare farvel og tak.....
Den kunne da snildt bruges på ungdomshuset på Jagtvej :lol:
Besvaret
Den kunne da snildt bruges på ungdomshuset på Jagtvej :lol:
He he ja og derude er der ikke noget med at vi kommer tilbage efter jul eller i det nye år, næ næ fredag formiddag der står de der altså med en bulldozer også er det bedst ikke at være inde i skuret når de begynder at køre:lol: .....hmm stakkels mennesker
Besvaret
Forstår da slet ikke hele denne diskution om HVILKEN metode der skal anvendes. Dødstraffen burde afskaffes fuldstændigt!
Tja, det kan jeg såmænd godt følge dig i, men så kommer historier om fædre der har myrdet hele deres familie fordi konen går fra dem og så bliver jeg sq i tvivl. Det ser jo ud til at være på mode i øjeblikket, men hvorfor skal sådanne nogle afstumpede mennesker have lov til at leve videre og forpeste verden med deres ondskab ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...