Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej mit forholdt til min bil er lidt at den kører jeg i - jeg gider ikke pille med den :-) så undskyld mig lige... mit ene dæk er fladt, og jeg mangler simpelthen en henvisning til et dækcenter eller lign. der kører ud på adressen hvor bilen står og skifter et eller alle dæk. mvh Jan

Besvaret
seriøst :-) ja, det skal da prøves. links / henvisninger vil jeg stadig gerne have, hvis nu skaden er større end sådan en dåse der kan afhjælpe. /Jan
Den dåse klarer alt! :) Og kender flere der har kørt rundt med sådan et dækfikset-dæk i længere tid, men det ved jeg nu ikke om jeg ville turde. Og du skal nok også lige tjekke dæktrykket efterfølgende, det bliver alt for højt med det stads i, men må indrømme, at det godt nok er effektivt:th2:
Besvaret
Den dåse klarer alt! :) Og kender flere der har kørt rundt med sådan et dækfikset-dæk i længere tid' date=' men det ved jeg nu ikke om jeg ville turde. Og du skal nok også lige tjekke dæktrykket efterfølgende, det bliver alt for højt med det stads i, men må indrømme, at det godt nok er effektivt:th2:[/quote']Smadrer man ikke dækket, hvis man kører med det der fis i i længere tid? Mener også at have hørt diverse lappe-shop´s sukke højlydt, når en kunde præsenterede dem for et dæk "lappet" med klister-snasket :D
Besvaret
Smadrer man ikke dækket' date=' hvis man kører med det der fis i i længere tid? Mener også at have hørt diverse lappe-shop´s sukke højlydt, når en kunde præsenterede dem for et dæk "lappet" med klister-snasket :D[/quote'] Jo, det gjorde værkstedet da også da jeg kom med det, men altså... Det fungerede! Dækket mistede ikke tryk på turen til værkstedet og jeg kunne ikke mærke nogen forandring i køreegenskaberne, og dem jeg kender som har kørt med det i længere tid, har så heller ikke haft nogen problemer, så jeg ser det som et rigtig godt alternativ, når man er punkteret, til at kunne KØRE til et værksted og få dækket skiftet:)
Besvaret

nåå, nej, jeg tror nu jeg holder mig til at køre ud til audi/en eller anden, hvis det ellers virker i det her tilfælde og så får dem til at checke at dækket holder luft osv. tak for ideen - det er da i hvertfald noget billigere end ... at få bilen hentet.

Besvaret

hvis dækket er revnet i karkassen så ka du ik bruge det skum til en skid så flyder det bar ud af dækket, det er kun hvis det er punkteret pga søm, glasskår osv at det virker.... nu ved jeg ik hvilken bil du har men har du tjekket om den har et reservehjul, donkraft og værktøj? har den ik det plejer der og ligge et lappekit og en kompressor i stil med det dækskum i bagagerummet:th2:

Besvaret

Dækfix er en NØDLAPPELØSNING.... og 100% ulovlig og farlig at bruge på vejen til alm kørsel. nogle produkter "ætser" dækket op indefra, og de risikerer derfor efter længere tids brug at dækket springer ret kraftigt. Men jo, en god nem løsning til at komme hen og få nyt dæk på. Man kan/må dog ikke lappe når der har været skum i, dels fordi lappen ikke kan vulkanisere ordentligt med dækket, men også pga den føromtalte "spisning" af dækket..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...