Juff Skrevet January 23, 2007 Rapporter Skrevet January 23, 2007 Hejsa :) Synes ikke jeg kan finde svar på følgende herinde. Er vi ikke enige om, at du kun kan få et klip i dit danske kort, hvis du "fysisk" bliver holdt ind til siden i danmark ? Hvis en svensk bil bliver "blitzet" sender det danske politi vel bare en bøde til sverige, uden at undersøge om det tilfældigvis var en dansker på billedet i en svensk øse ?
Miriam Besvaret January 23, 2007 Rapporter Besvaret January 23, 2007 Hejsa :) Hvis en svensk bil bliver "blitzet" sender det danske politi vel bare en bøde til sverige, uden at undersøge om det tilfældigvis var en dansker på billedet i en svensk øse ? De sender det til svensk politi, som så sender et brev til dig og beder dem kontakte dig. Hvorefter man for afvide at man har overtrådt loven i DK, og så spørg de om man ved vedkende, hvor efter de sender dig en bøde ! Man skulle jo næsten tror man talte af erfaring host host
Juff Besvaret January 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 23, 2007 lækkert :th2: altså kan man ikke få et klip, hvis man bliver blitzet i dk
spinner Besvaret January 23, 2007 Rapporter Besvaret January 23, 2007 lækkert :th2: altså kan man ikke få et klip' date=' hvis man bliver blitzet i dk[/quote'] Du kan vel i princippet godt ... Det er vel et spørgsmål om de opdager at du har et dansk kort eller ej?...
Juff Besvaret January 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 23, 2007 Jeps, men det tror/håber jeg så ikke på, at de bruger tid på ved udenlandske køretøjer der blitzez... De må ha vigtigere opgaver
MRoderick Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 De sender det til svensk politi, som så sender et brev til dig og beder dem kontakte dig. Hvorefter man for afvide at man har overtrådt loven i DK, og så spørg de om man ved vedkende, hvor efter de sender dig en bøde ! Man skulle jo næsten tror man talte af erfaring host host Ja, men så forstår jeg langt bedre det brev jeg har fået af polisen idag :-) Så bliver det store spørgsmål jo så, hvor gode beviser de har ... jeg vil gerne vedkende at have kørt i min bil, på den strækning, på den pågældende dag ... men at vedkende en mulig hastighedsoverskridelse uden at have set i det mindste dokumentation fra Dansk politi ... nok ikke Tak til søgefunktionen :-)
larsk Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Ja' date=' men så forstår jeg langt bedre det brev jeg har fået af polisen idag :-)[/quote'] Af helt personlige grunde *host* ville jeg høre, hvor lang tid der er gået fra du blev knipset til du fik brevet fra det svenske politi? Ja, jeg så den røde blitz i december og vil rent ud sagt vide om jeg stadig skal forvente at kunne få brev her i Sverige Min forventning er at normal sagsbehandling tager ca. 2-3 uger, men, ... hvad ved jeg.
Rikke Rost Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Du har ikke pligt til at oplyse hvem der har ført køretøjet her i Sverige. Så du kan skide på den bøde.....
MRoderick Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Af helt personlige grunde *host* ville jeg høre, hvor lang tid der er gået fra du blev knipset til du fik brevet fra det svenske politi? Ja, jeg så den røde blitz i december og vil rent ud sagt vide om jeg stadig skal forvente at kunne få brev her i Sverige Min forventning er at normal sagsbehandling tager ca. 2-3 uger, men, ... hvad ved jeg. Bilen blev ført på Amager Strandvej den 12. januar ... så det er vel 3 uger ca.
larsk Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Bilen blev ført på Amager Strandvej den 12. januar ... så det er vel 3 uger ca. Takker Jeg så blitzen på amager strandvej d. 22 december, så pheew.....
MRoderick Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Takker Jeg så blitzen på amager strandvej d. 22 december, så pheew..... Jeg ringer til dem idag, så må vi se hvad de har at sige.
Junkeren Besvaret February 6, 2009 Rapporter Besvaret February 6, 2009 Takker Jeg så blitzen på amager strandvej d. 22 december, så pheew..... Var det da de knipsede mig monstro???? Det er sq en værre procedure med at få brev, snakke med Ingela hos polisen og så afvente bøde fra DK. Vi skriver næsten 8 uger - har endnu ikke modtaget girokort, så særlig travlt har de da ikke.
larsk Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Var det da de knipsede mig monstro???? Det er sq en værre procedure med at få brev, snakke med Ingela hos polisen og så afvente bøde fra DK. Vi skriver næsten 8 uger - har endnu ikke modtaget girokort, så særlig travlt har de da ikke. Kørte du i en ny blå Z4 eller evt. den foran - en gammel (hvid?) volvo? :o Jeg var der mellem 9 og 9.30 tror jeg. Har btw lagt mærke til at han først kommer og parkerer ved 9 tiden - ser ham aldrig der før 9, og har set ham komme og parkere (begge retninger) et par gange lige ved 9-tiden ;)
Junkeren Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Nah, kører en rød bimmer. Var der faktisk lidt i 9 den morgen, tror j. En betingelse for at få stærekasser må være, at pannen dropper de der luskede varevogne som fotofælder.
kjhg Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Jeg er også en gang blevet blitzet på Amager Strandvej, og der gik næsten 2 måneder før jeg modtog et brev fra svensk politi om at kontakte dem - og så endnu en måned endnu jeg modtog et girokort -så der kan være lang "behandlingstid"!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu