Jump to content

Blitz Blitz Klip ! ( for os danskere i malmö )

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa :) Synes ikke jeg kan finde svar på følgende herinde. Er vi ikke enige om, at du kun kan få et klip i dit danske kort, hvis du "fysisk" bliver holdt ind til siden i danmark ? Hvis en svensk bil bliver "blitzet" sender det danske politi vel bare en bøde til sverige, uden at undersøge om det tilfældigvis var en dansker på billedet i en svensk øse ? :rolleyes:

Besvaret
Hejsa :) Hvis en svensk bil bliver "blitzet" sender det danske politi vel bare en bøde til sverige, uden at undersøge om det tilfældigvis var en dansker på billedet i en svensk øse ? :rolleyes:
De sender det til svensk politi, som så sender et brev til dig og beder dem kontakte dig. Hvorefter man for afvide at man har overtrådt loven i DK, og så spørg de om man ved vedkende, hvor efter de sender dig en bøde ! Man skulle jo næsten tror man talte af erfaring host host
Besvaret
lækkert :th2: altså kan man ikke få et klip' date=' hvis man bliver blitzet i dk[/quote'] Du kan vel i princippet godt ... Det er vel et spørgsmål om de opdager at du har et dansk kort eller ej?...
  • 2 years later...
Besvaret
De sender det til svensk politi, som så sender et brev til dig og beder dem kontakte dig. Hvorefter man for afvide at man har overtrådt loven i DK, og så spørg de om man ved vedkende, hvor efter de sender dig en bøde ! Man skulle jo næsten tror man talte af erfaring host host
Ja, men så forstår jeg langt bedre det brev jeg har fået af polisen idag :-) Så bliver det store spørgsmål jo så, hvor gode beviser de har ... jeg vil gerne vedkende at have kørt i min bil, på den strækning, på den pågældende dag ... men at vedkende en mulig hastighedsoverskridelse uden at have set i det mindste dokumentation fra Dansk politi ... nok ikke Tak til søgefunktionen :-)
Besvaret
Ja' date=' men så forstår jeg langt bedre det brev jeg har fået af polisen idag :-)[/quote'] Af helt personlige grunde *host* :flov: ville jeg høre, hvor lang tid der er gået fra du blev knipset til du fik brevet fra det svenske politi? Ja, jeg så den røde blitz i december og vil rent ud sagt vide om jeg stadig skal forvente at kunne få brev her i Sverige :scared: Min forventning er at normal sagsbehandling tager ca. 2-3 uger, men, ... hvad ved jeg.
Besvaret
Af helt personlige grunde *host* :flov: ville jeg høre, hvor lang tid der er gået fra du blev knipset til du fik brevet fra det svenske politi? Ja, jeg så den røde blitz i december og vil rent ud sagt vide om jeg stadig skal forvente at kunne få brev her i Sverige :scared: Min forventning er at normal sagsbehandling tager ca. 2-3 uger, men, ... hvad ved jeg.
Bilen blev ført på Amager Strandvej den 12. januar ... så det er vel 3 uger ca.
Besvaret
Takker :thumbup: Jeg så blitzen på amager strandvej d. 22 december, så pheew..... :cool:
Var det da de knipsede mig monstro???? Det er sq en værre procedure med at få brev, snakke med Ingela hos polisen og så afvente bøde fra DK. Vi skriver næsten 8 uger - har endnu ikke modtaget girokort, så særlig travlt har de da ikke.
Besvaret
Var det da de knipsede mig monstro???? Det er sq en værre procedure med at få brev, snakke med Ingela hos polisen og så afvente bøde fra DK. Vi skriver næsten 8 uger - har endnu ikke modtaget girokort, så særlig travlt har de da ikke.
Kørte du i en ny blå Z4 eller evt. den foran - en gammel (hvid?) volvo? :o Jeg var der mellem 9 og 9.30 tror jeg. Har btw lagt mærke til at han først kommer og parkerer ved 9 tiden - ser ham aldrig der før 9, og har set ham komme og parkere (begge retninger) et par gange lige ved 9-tiden ;)
Besvaret

Jeg er også en gang blevet blitzet på Amager Strandvej, og der gik næsten 2 måneder før jeg modtog et brev fra svensk politi om at kontakte dem - og så endnu en måned endnu jeg modtog et girokort -så der kan være lang "behandlingstid"!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...