prian Skrevet January 23, 2007 Rapporter Skrevet January 23, 2007 Jeg står i en situation hvor jeg har fundet en lejlighed jeg gerne vil købe.. Jeg kan dog først flytte ind om 4 mdr. Mit spørgsmål er nu, kan jeg få en svenskpladet bil at køre rundt i allerede nu??
credde Besvaret January 23, 2007 Rapporter Besvaret January 23, 2007 Nej det kan du ikke. Du skal have svensk person nummer og det får du først, når du er flyttet!
Gio Besvaret January 23, 2007 Rapporter Besvaret January 23, 2007 Sagt på en anden måde: du skal have fast adresse herovre for at køre i en svensk indregistreret bil.
Gio Besvaret January 23, 2007 Rapporter Besvaret January 23, 2007 Og bopæl..... ;)Självklart! Det kunne ikke misforstås, det jeg skrev. Medmindre melposen er u-ren
prian Besvaret January 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 23, 2007 FÅRK ! Men ok guys thx igen.. Kan sku ik vente 4 mdr, æv.
MissCath Besvaret January 23, 2007 Rapporter Besvaret January 23, 2007 FÅRK ! Men ok guys thx igen.. Kan sku ik vente 4 mdr, æv. Du har lissom ikke så meget alternativ, vel..? :p Glæd dig istedet over, at du flytter til et hyggeligt land med søde folk og højt til himlen. Bilen er bare et plus...!
prian Besvaret January 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 23, 2007 Hehe, jow at finde mig en anden lejlighed. Jeg ville kunne overleve der hvor jeg bor nu hvis jeg kunne købe ny vogn. Men har ikke lyst til at blive her mere, bare lidt ærgeligt det var en fed lejlighed, men der er jo masser :th2:
prian Besvaret January 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 25, 2007 Tænkte på noget.. Kan det betale sig at købe bilen her i dk, for så om 4mnd at hive den med til sverige og få afgiften tilbage.. Ville prisen blive nogenlunde det samme hvis vi tager de 4 mdr fra? For så vil jeg da gå igang med at regne på det..
Futz Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Tænkte på noget.. Kan det betale sig at købe bilen her i dk, for så om 4mnd at hive den med til sverige og få afgiften tilbage.. Ville prisen blive nogenlunde det samme hvis vi tager de 4 mdr fra? For så vil jeg da gå igang med at regne på det.. Nej Told og Skat er totalt sindsyge, du bliver fucket og det tager dem ca. ½ år overhovedt at opdage at de har fået post fra dig. (den officielle forklaring til mig var at det var et lavprioteret område - ha ! det tror fanden)
Johan Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Hvad nu hvis man køber en bil og bor I den I de 4 mdr end til man får sin lejlighed???? Jeg tror at jeg har fundet et smuthul I lovgivningen hehehe:rolleye:
Kvist Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 - husk at meddele adresseændring, når du flytter bilen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu