Sokralex Skrevet January 24, 2007 Rapporter Skrevet January 24, 2007 Hej , Har lige haft mit første service tjek på min Opel Omega 2,5 . Jeg læste her på forum at "Bilpartner Skåne AB Jägersrovägen 100" ikke var alt for gode + meget upersonlige , så prøvede dem i Burlöv og kan kun anbefale dem ,meget venlige bla. ringede de morgenen efter for at høre om displayet stadig viste fejl med køler væsken (havde fortalt at den viste fejl ,men de havde ikke kunnet konstatere fejlen til service) ,fejlen var dukket op på hjemturen så jeg kom forbi her til morgen igen hvor de så tjekkede den endnu engang + ændrede sproget i displayet til svensk(oprindelig fransk) dette var ganske gratis (havde her regnet med lidt arbejds løn for ændring i displayet). ardessen : ARLÖV Bilpartner Skåne AB Testvägen 4 T:040-53 48 00 F:040-53 48 09 :th2:
BS Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 Lækker tilbage melding. Altid rart at høre om værksteder der kan levere god service. Pudsigt der ikke er nogen af dem der ligger i Malmö :D Hvilken årgang er din omega?
Guest Mogens Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 Altid rart at høre om værksteder der kan levere god service. Man kunne måske ligefrem "samle op" på den slags og lægge det forrest i gruppen - som med "Nyttige billinks"
Sokralex Besvaret January 24, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 24, 2007 Lækker tilbage melding. Altid rart at høre om værksteder der kan levere god service. Pudsigt der ikke er nogen af dem der ligger i Malmö :D Hvilken årgang er din omega? Burlöv er jo faktisk kun et stop fra Central stationen ,så "næsten" malmö vil jeg sige ;) Den er en årgang 98(kørt 97.000 km.) med automat gear og automatisk airkondition. indtil videre Super lækker bil :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu