Jump to content

kostume fest

Recommended Posts

Guest Nadynka
Skrevet

Hej med jer.. Jeg skal til en kostume fest, hvor alle skal møde op med et kostume som vi hver i sær har trukket lod om...nogle skal møde op som piloter andre som postbude osv...og jeg har trukket kostumet "mød op som stewardesse" Men problem....har søgt og søgt på nettet hvor man kunne leje eller købe en uniform, men det findes bare ikke, er der nogle der har en ide om hvor jeg kan få fat i sådanne noget tøj ? og kan man overhoved ? Venligst N.:confused:

Besvaret
Hej med jer.. Jeg skal til en kostume fest og jeg har trukket kostumet "mød op som SAS stewardesse" Men problem....har søgt og søgt på nettet hvor man kunne leje eller købe en uniform, men det findes bare ikke, er der nogle der har en ide om hvor jeg kan få fat i sådanne noget tøj ? og kan man overhoved ? Venligst N.:confused:
Tja.. enhver hoteluniform er da lige så kedelig og steril som en stewardesse uniform, måske du kunne lede efter sådan en ? og, glem ikke de sorte skindhandsker.... det har ALLE stewardesser... Også i 40 graders varme, midt i juli... Enten har de en voldsom eksem de vil dække, ellers syntes de sikkert det er vældig smart (og, det er der jo så flere meninger om :D )
Besvaret
Tja.. enhver hoteluniform er da lige så kedelig og steril som en stewardesse uniform, måske du kunne lede efter sådan en ? og, glem ikke de sorte skindhandsker.... det har ALLE stewardesser... Også i 40 graders varme, midt i juli... Enten har de en voldsom eksem de vil dække, ellers syntes de sikkert det er vældig smart (og, det er der jo så flere meninger om :D )
hehe..... ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...