Guest Nadynka Skrevet January 24, 2007 Rapporter Skrevet January 24, 2007 Hej med jer.. Jeg skal til en kostume fest, hvor alle skal møde op med et kostume som vi hver i sær har trukket lod om...nogle skal møde op som piloter andre som postbude osv...og jeg har trukket kostumet "mød op som stewardesse" Men problem....har søgt og søgt på nettet hvor man kunne leje eller købe en uniform, men det findes bare ikke, er der nogle der har en ide om hvor jeg kan få fat i sådanne noget tøj ? og kan man overhoved ? Venligst N.
MC Manden Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 Hej med jer.. Jeg skal til en kostume fest og jeg har trukket kostumet "mød op som SAS stewardesse" Men problem....har søgt og søgt på nettet hvor man kunne leje eller købe en uniform, men det findes bare ikke, er der nogle der har en ide om hvor jeg kan få fat i sådanne noget tøj ? og kan man overhoved ? Venligst N. Tja.. enhver hoteluniform er da lige så kedelig og steril som en stewardesse uniform, måske du kunne lede efter sådan en ? og, glem ikke de sorte skindhandsker.... det har ALLE stewardesser... Også i 40 graders varme, midt i juli... Enten har de en voldsom eksem de vil dække, ellers syntes de sikkert det er vældig smart (og, det er der jo så flere meninger om :D )
Guest Nadynka Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Tak for det http://www.amorin.dk Super GIO..tak for det ;)
Guest Nadynka Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Tja.. enhver hoteluniform er da lige så kedelig og steril som en stewardesse uniform, måske du kunne lede efter sådan en ? og, glem ikke de sorte skindhandsker.... det har ALLE stewardesser... Også i 40 graders varme, midt i juli... Enten har de en voldsom eksem de vil dække, ellers syntes de sikkert det er vældig smart (og, det er der jo så flere meninger om :D ) hehe..... ;)
Mohlin Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Kostume fest heter "maskerad" på svenska, det gör det kanske lättare att hitta nåt på nätat? Maskeradkläder, kanske? Om nu inte Gios link löste problemet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu