birkster1977 Skrevet January 26, 2007 Rapporter Skrevet January 26, 2007 Et spørgsmål til folket herinde. RejseGarentien fra skanetrafikken, hvordan fungerer den helt præcis, jeg har 3 gange nu ventet på bus 33 som ofte springer en tur over eller 2 i træk hvis de kan komme afsted med det. på skånetrafikkens hjemmeside har jeg udfyldt denne her rejsegarenti som kan udløse et frikort til skåne (ikke for at jeg kan bruge det til så meget men det er efterhånden blevet en principsag). Nu har jeg fået mit request retur hvor de skriver at jeg skal vedlægge en kvittering for min rejse, denne kan fås ved at bruge automaten på stationen, nu er det sådan at jeg har et månedskort fra Danmark, det kan jeg jo ikke trække en kvittering på i automaten, heller ikke kan jeg indsende det org. kort som de også forslår, da jeg jo skal bruge det resten af måneden (desuden kan skat.dk også bede om at se det, så det er på ingen måde en mulighed at indsende org.). kan det virkelig passe at med Dansk pendlerkort kan man ikke få godtgjort 20 mins ventetid i frostvejr? hvad sker der når DSB rejsegarenti træder i kraft og vil se danske pendlerkort og ikke svenske? jeg må også lige udbrede min store utilfredshed med busserne som kører som vinden blæser, det er efterhånden en overraskelse hvis de kommer til tiden :thumbdown selv tager jeg ½ time tidligere afsted om morgen, da jeg ved at der med garenti bliver en forsinkelse på enten bus eller tog (det er vidst også den enete garenti skanetrafikken kan stille) "vi er med garenti nok også forsinket idag"
ulmus Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Du kan indsende en fotokopi af dit månedskort. Det har jeg gjort flere gange.
birkster1977 Besvaret January 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 26, 2007 Det lyder rigtigt dejligt, tak for svaret :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu