Admin Skrevet January 28, 2007 Rapporter Skrevet January 28, 2007 Nu bliver jeg altså nødt til at spørge nogen af jer andre om i også har skrat i Nicam signalet på TV4. Jeg har næsten altid en skrattende lyd der kommer sådan hver 10. sekund og det er kun på TV4.
Gio Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Nu bliver jeg altså nødt til at spørge nogen af jer andre om i også har skrat i Nicam signalet på TV4. Jeg har næsten altid en skrattende lyd der kommer sådan hver 10. sekund og det er kun på TV4.Er det via ComHem, lokalt kabel-tv, hjemmeantenne eller....? Har du prøvet at tune manuelt en smule til hver side på netop TV4? Nogle gange kan TV´et auto-tune en smule skævt, så du får skrat, hvislende s´er eller et mindre optimalt billlede.
Admin Besvaret January 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2007 Er det via ComHem, lokalt kabel-tv, hjemmeantenne eller....? Har du prøvet at tune manuelt en smule til hver side på netop TV4? Nogle gange kan TV´et auto-tune en smule skævt, så du får skrat, hvislende s´er eller et mindre optimalt billlede. Ja, det er Comhem. Jeg har prøvet at tune lidt manuelt men det gør ingen forskel.
Gio Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Ja' date=' det er Comhem. Jeg har prøvet at tune lidt manuelt men det gør ingen forskel.[/quote']Ok. Lyder som en fejl i en omsætter e.l. hos ComHem - især når fejlen kommer med faste mellemrum. Prøv at gi´ dem et kald - hvis der ikke er info at hitte på deres hjemmeside.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu