Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle Håbede efter meget lang tids søgen efter lejlighed i malmø at der måske var nogen her der havde en eller kendte til nogen der havde. Det skal være en leje-lejlighed, min. 3 rum og max 5500 om måneden inkl vand varme. Det må heller ikke være kortere end 1 år og meget gerne længere hvis det er fremleje eller allerhelst skal det være en 1. handskontrakt. Vi kan evt bytte med en 3'er i Stockholm, 7 sal perfekt udsikt, roligt område, søde naboer, gode rum og generelt velholdt. 79 km2 og 5531sek/mrd plus strøm. Vi, min mand og jeg, har 2 katte som vi meget gerne vil beholde. Velkommen at høre fra dig charlottemoelgaard@hotmail.com

Besvaret
Hej alle Håbede efter meget lang tids søgen efter lejlighed i malmø at der måske var nogen her der havde en eller kendte til nogen der havde. Det skal være en leje-lejlighed, min. 3 rum og max 5500 om måneden inkl vand varme. Det må heller ikke være kortere end 1 år og meget gerne længere hvis det er fremleje eller allerhelst skal det være en 1. handskontrakt. Vi kan evt bytte med en 3'er i Stockholm, 7 sal perfekt udsikt, roligt område, søde naboer, gode rum og generelt velholdt. 79 km2 og 5531sek/mrd plus strøm. Vi, min mand og jeg, har 2 katte som vi meget gerne vil beholde. Velkommen at høre fra dig charlottemoelgaard@hotmail.com
79km2 er da noget af en størrelse;)
Besvaret

skal det være malmö ? Ved de er ved at bygge en masse Hyre-rätter i Helsingborg, meget tæt ved færgerne. Bor selv i Landskrona, 2rok 70m2 incl varme og vand til 4375sek. -Claus-

Besvaret
skal det være malmö ? Ved de er ved at bygge en masse Hyre-rätter i Helsingborg, meget tæt ved færgerne. Bor selv i Landskrona, 2rok 70m2 incl varme og vand til 4375sek. -Claus-
Damn det var ellers ok, vis det er forholdsvis nyt.. Jeg vil bo i Malmø, synes bare ikke det er nemt at finde noget billgt leje
Besvaret
Damn det var ellers ok, vis det er forholdsvis nyt..
Det tror jeg faktisk det er... Han skriver jo de er ved at bygge... Såh, med mindre de bygger i samme tempo som i det sydlige mongoliet, så kan man vist godt udlede at det er forholdsvis nyt.
Besvaret
Det tror jeg faktisk det er... Han skriver jo de er ved at bygge... Såh' date=' med mindre de bygger i samme tempo som i det sydlige mongoliet, så kan man vist godt udlede at det er forholdsvis nyt.[/quote'] hehe rigtig nok, vis jeg kunne finde sådan en lejlighed i malmø eller ikke så langt fra broen, ville jeg nok, flytte om 2 mdr.
  • 2 weeks later...
Besvaret

Hej Vi bor i noget der hedder almvik Det er ikk lige det bedste sted rent socialt men vi giv 5000 sek ca... og det er inkl varme og vand, samt en parkeringsplads i parkeringskælderen for 75,2 m2 her er nr til dem +4640228855 Spørg efter Ajtan....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...