Miguelito Skrevet February 1, 2007 Rapporter Skrevet February 1, 2007 Hej Jeg har valgt at flytte tilbage til DK (når/hvis jeg finder en lejlighed i KBH), og skal derfor sælge min bil her i Sverige, når tiden kommer. Jeg har overvejet at sælge den til forhandler, men har også overvejet at sælge den selv til en privat. Findes der nogle gode internet sider, hvor man gratis kan lave en salgsannonce? Evt. også betalings sider der fungerer godt? Jeg ville være meget taknemmelig for links og gode råd/erfarringer omkring salg af bil. p.s Det er en Mercedes CLK 320 (årsmodel 2001), ca. 190.000 km. Komplet service bog. Sort lak, med sort læder. Avantgarde model med komplet original AMG styling (den er visuelt identisk med en CLK 55 AMG). Den har alt i udstyr: Xenon lys, A/C, komfort sæder med memory, fart pilot, parkerings sensor (for+bag), navi med kort over skandinavien + tyskland osv. Den er i rigtig fin stand og jeg vil gerne sælge den for omkring 140.000 sek PFT Michael
Nils Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Jeg kender to, så dem kender alle www.blocket.se og www.bytbil.com
Peter H. Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Jeg kender to' date=' så dem kender alle [url']www.blocket.se og www.bytbil.com Bytbil er kun for forhandler... men blocket er rigtig godt..:):)
Guest Mogens Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 blocket er rigtig godt Eller kommision ved een af handlerne? Jeg tror det bliver svært med dét høje miltal. Tag den med til DK istedet - hvis ellers den funker bra...
Tony Toupe Besvaret May 11, 2007 Rapporter Besvaret May 11, 2007 Solgt? Er din Mercedes fortsat til salg? Jeg afviser da ikke at ville købe den... Har du nogle billeder du kan smide afsted til min mail? Mvh
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu