Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg har valgt at flytte tilbage til DK (når/hvis jeg finder en lejlighed i KBH), og skal derfor sælge min bil her i Sverige, når tiden kommer. Jeg har overvejet at sælge den til forhandler, men har også overvejet at sælge den selv til en privat. Findes der nogle gode internet sider, hvor man gratis kan lave en salgsannonce? Evt. også betalings sider der fungerer godt? Jeg ville være meget taknemmelig for links og gode råd/erfarringer omkring salg af bil. p.s Det er en Mercedes CLK 320 (årsmodel 2001), ca. 190.000 km. Komplet service bog. Sort lak, med sort læder. Avantgarde model med komplet original AMG styling (den er visuelt identisk med en CLK 55 AMG). Den har alt i udstyr: Xenon lys, A/C, komfort sæder med memory, fart pilot, parkerings sensor (for+bag), navi med kort over skandinavien + tyskland osv. Den er i rigtig fin stand og jeg vil gerne sælge den for omkring 140.000 sek PFT Michael

Besvaret
blocket er rigtig godt
Eller kommision ved een af handlerne? Jeg tror det bliver svært med dét høje miltal. Tag den med til DK istedet - hvis ellers den funker bra...
  • 3 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...