Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har lige opdaget at Servage har et særdeles effektiv spamfiler. Lidt for effektivt. Jeg har nemlig lige været inde og finde nogle vigtige emails, bl.a. fra min bank, som var blevet blokeret. Er det nogen der kan fortælle mig det logiske i at undgå spammails hvis man alligevel skal ind og løbe dem alle igennem på en bloker-liste hver dag ? Det er jo tåbeligt. De folk der tror at de kan sætte en computer til at vurdere indholdet af emails, lever i en drømmeverden. Jeg vil sq hellere have mail jeg ikke skulle have haft end at gå glip af meddeleser jeh SKULLE have haft. Det er det samme på arbejdet (virus112). Der skal man også sidde at kigge den liste igennem hele tiden. Så er det da nemmere bare at få dem ind.:mad: :mad:

Besvaret
Uden at ellers have noget som helst med dem at gøre' date=' så bruger vi Softscan hvor jeg arbejder og de er faktisk ret gode syntes jeg.[/quote'] Det var der også en der fortalte os om Virus112.
Guest Supermule
Besvaret

Det der kunne være rigtig interessant, var hvis man kunne blokere dem på domæne nivaeu via et højreklik i Outlook eller anden email klient.... Så kan man netop ikke randomize konti på et domæne og spamme den vej rundt....

Besvaret
Det der kunne være rigtig interessant, var hvis man kunne blokere dem på domæne nivaeu via et højreklik i Outlook eller anden email klient.... Så kan man netop ikke randomize konti på et domæne og spamme den vej rundt....
Jeg har et effektivt spamfilter. Alle der ikke er i min adressebog ryger i uønsket mail. Den er lidt nemmere at kigge igennem.
Guest Supermule
Besvaret

Problemet er bare at har du en virksomhed, så er potentille nye kunder ikke i din adressebog...........................

Jeg har et effektivt spamfilter. Alle der ikke er i min adressebog ryger i uønsket mail. Den er lidt nemmere at kigge igennem.
Besvaret
Uden at jeg overhovedet har forstand på det så har Spamfighter muligheden for at blokere på domæne-niveau hvis du finder det så interessant :new:
Besvaret
Problemet er bare at har du en virksomhed' date=' så er potentille nye kunder ikke i din adressebog...........................[/quote'] Nej men det er da nemmere at kigge i Uønsket mail, end at logge ind på en eller anden blokerliste, for at se hvad du burde have fået.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...