Humle Skrevet February 3, 2007 Rapporter Skrevet February 3, 2007 brugt ski udstyr i Malmö ? Leder efter et billigt brugt snowboard
bozzen Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Det findes en butik tæt på Caroli, som har brugte ski, men er i tvivl om han har Snowboard. Kan desværre ikke huske hverken adresse eller navn..
credde Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Ellers findes der www.snosjo.se i Limhamn. Jeg kan ikke se, at de umiddelbart sælger brugt udstyr, men det kan godt være en mulighed, da de lejer udstyr ud. Ifølge hjemmesiden kan de også slibe ski mm.
Kasper Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 brugt ski udstyr i Malmö ? Leder efter et billigt brugt snowboard Hvor stor er du ? Jeg har lidt udstyr liggende, dvs. Burton Custom bræt og Burton Fusion Bindinger. Boots kan også klares.
Humle Besvaret February 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 6, 2007 Hvor stor er du ? Jeg har lidt udstyr liggende, dvs. Burton Custom bræt og Burton Fusion Bindinger. Boots kan også klares. Tak for tilbuddet, men jeg har fundet en løsning.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu