Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har indtil videre været lun på BMW 320d og VW Passat TDi, 2002/2003-modellerne. Jeg har på intet tidspunkt skænket Volvo en tanke - før nu... For en Volvo S60 D5 er saftsuseme da en lækker bil!! Eller... er det? Har nogen af jer erfaringer eller viden om sådan en fætter?

Besvaret

jeg har en volvo s60 2.4t som jeg er mægtig godt tilfreds med. jeg prøvekørte først en volvo s60 med 140 hk. det var som at køre en elektrificeret rullator :sick: men så gav jeg lettryksturboen en chance og det var en helt anden køreglæde. den er kørt ind på autobahn :laugh: det eneste jeg ikke bryder mig om ved min bil er det at bagsmækken er så lav, altså det er den jo på alle sedanmodeller, men det betyder at man kun kan hente møbler på ikea. en stor fordel er dog at man lægge alle passagersæder ned, også forpassageren, så man kan laste brædder og bordplader og den slags uden at køre med skuffen åben. folk tror jeg har automatgear men det har jeg ikke. helmanuel. og benzin. tag ud til volvoanlægget og book en prøvetur med D5'eren. de vil formodentlig have kopi af dit pas eller id-bevis mens du er ude og suser.

Besvaret

Jeg havde en S60R. Den kørte 10 km/l næsten uanset hvordan man kørte, samtidigt er der utroligt mange tt'er, boxter og lign. Der havde det skidt med at få "tæsk" af en Volvo. Men benzinpriserne samt afgiften i Sverige ville jeg vælge en T5 istedet for en D5

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...