Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så dummede de sig igen ! Fik igår en rykker på en regning de mener at have sendt i juli månede 2006. Rykkeren er med gebyr og trusler om at de lukker min bizz om 8 dage :love: Fakturen skulle angivelig være på 3215 og sendt den 17.07.2006. Problemet er bare lige det faktum at jeg ikke har modtaget nogen faktura fra dem, betaler altid via Betalingsservice (har kontrolleret at de er betalt) Overfarten fra juni månede var betalt og jeg kørt slet ikke over broen i 2 måneder før og 2 måneder bagefter. Ringede så til deres kundeservice, men de kan (selvfølgelig) ikke finde ud af hvad der er sket :th2: Så hvis i ser en blå audi der ráserer hele betalingsanlægget om 8 dage ved i hvorfor !

Besvaret

Skal måske lige sige at der fulgte en seddel med hvor de skrev at de havde fået nyt it system i maj 2006, og at der kunne ske fejl......selvom de mente børnesygdommene var væk. Men så sender man fandme ikke en rykker med gebyr og trusler om lukning af bizz.

Besvaret

Nyt er det dog at man får et varsel. Da de lukkede min fordi de havde glemt at opkræve 135 kroner for en trailerpassage der var 4 mdr gammel var der intet varsel og så absolut ingen som helst service nogen steder i konsortiet. Så det går da fremaf... Nu kan man nå at reagere... Men deres kundeservice er stadig ubrugelig! Jeg kan huske engang hele betalingsanlægget var lukket, mod Sverige. Hold masser og masser i kø. Så ringede vi til dem for at spørge hvad det var (de sidder jo i bygningen ude til højre). Guess what - de anede ikke at broen var lukket!! :rolleyes: Men sikke mange der pludselig kiggede ud af vinduet...

Besvaret

Jeg ved ikke hvem inde på broen der har fået den vanvittige idé at opkræve rykkergebyrer fra kunderne for gamle regninger, som ikke er blevet betalt på grund af deres eget system-rod. Jeg fik en rykker for et par uger siden for brobizz-betalingen for september 2006. Sammen med et brev, hvor de undskyldte for evt. fejl i forbindelse med indførslen af deres nye økonomisystem i sommeren 2006. Selvom de undskyldte for eventuelle fejl forlangte de alligevel et rykkergebyr. At jeg ikke havde betalt var faktisk rigtig nok. Ved nærmere gennemsyn fandt jeg ud af, at jeg ikke havde betalt fordi de aldrig havde opkrævet beløbet via betalingsservice, som de sagde de ville gøre da jeg tegnede aftalen i juli 2006. Jeg mødte personligt op på Lernacken - skulle alligevel have lavet min aftale om. Jeg medbragte rykkeren og sagde at den var god nok at jeg manglede at betale beløbet, hvilket jeg gerne ville betale, men fordi jeg aldrig havde modtaget en korrekt regning nægtede jeg venligst at betale rykkergebyret. Den accepterede de faktisk uden diskussion - kundeservicemedarbejderen skulle lige ringe til bogholderiet og høre om de kunne fjerne rykkergebyret.

Besvaret

det vanvittige her er, at det faktisk er betalt via betalingsservice, men at de mener at jeg skal betale 3215 extra for noget som de ikke kan fortælle mig hvad er. Nå men deres kundeservice arbejder (stadig) på at finde ud af hvorfor de pludselig mener jeg skal betale de 3215,-

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...