Guest ThomasO Skrevet February 15, 2007 Rapporter Skrevet February 15, 2007 Indholdet slettet da jeg er ved at få slettet min profil af admin. Har anmodet om dette ASAP-
Juff Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 :D 40 år...... Kanske han skulle have haft fornyet kortet et par gange..
bagheera Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Og det mest mærklige er at han ikke fik det frataget
Nils Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Og det mest mærklige er at han ikke fik det frataget Det er blevet indført i hans kørekort, at han altid skal have et rødt kryds på højre håndryg, så nu er han sikker igen. :)
MissCath Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Har han boet i en hule ude i skoven? Jeg mener - hvordan kan man undgå at opdage at bilerne kører i en bestemt side af vejen? Manden må jo være mindrebemidlet i penthousen eller også har han ikke har været ude på alfarvej i de sidste 40 år...!?
bananas Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Rofl rofl rofl rofl For satan det er god underholdning det der! Men for at være lidt seriøs synes jeg at det illusterer at det ville være en god idé hvis man indførte krav om at alle skulle genbestå en køreprøve med en 10-20 års mellemrum for at beholde kørekortet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu