Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er blevet gjort opmærksom på at Jyske bank har en kontoordning, hvor man samler sine kontoer således at hvis man har en gæld på en million og 50.000 på sin opsparing, så vil der kun blive trukket renter på de 950.000 kr. Findes der en lignende ordning med i Sverige?

Besvaret
Skånes provinsbank har vist noget lignende som de kalder for Duoflex: http://www.duoflex.se/ I grunden ganske smart.
Takker! :love2: jeg kan godt li at opsparingen er tilgængelig, samtidig med at det har samme effekt som amortering. Hvorfor mon det ikke er mere udbredt? Jeg vil lige høre SEB om de har noget lignende.
Havde taget det hvis det ikke var fordi jeg har aversioner overfor alt der har med Danske Bank at gøre.
;) Jeg er heller ikke fan. Overvejer dog seriøst dem, da deres indspark i rentekrigen på 4% er ok, og uden for mange bindinger. Men de små jyske banker tilbyder højere rente, så jeg må lige kigge på deres betingelser...
Besvaret

Potenteilt set kunne det jo være en arbejdsgiver for mig, men jeg er nu ikke meget for deres virksomhedskultur, der mest minder om en bedemandsforretning. Man kan bare se på rækken af deres tidligere topdirektører og deres øgenavne. Tage Andersen alias "Kolde Tage" Knud Sørensen alias "Sorte Knud" Og den nuværende, Peter Straarup alias "Peter den Store"

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...