bananas Skrevet February 15, 2007 Rapporter Skrevet February 15, 2007 Følgende billede er taget fra Google Earth. Det er af grænseovergangen fra Mexico til USA ved Tijuana/San Diego. Kaldes efter sigende for The San Ydrio Crossing og det er verdens travleste. Jeg tæller omkring 20-25 baner med kø, og den er flere kilometer lang. Tjek selv efter ved at gå ind i Google Earth; skriv "Tijuana"; zoom ind og ryk lidt nordvest op til grænsen - burde være umulig at misse. Der går rygter om at amerikanere er blevet røvet "at gunpoint" i deres biler, mens de har siddet længere tilbage i køen og ventet. Sådan er det ikke her i Sverige. Her foregår ikke usystematiske røverier før betalingsanlægget. Næ, her bliver man systematisk bestjålet eller bedraget af betalingsanlægget selv :th2:
sup3rbuck Besvaret February 16, 2007 Rapporter Besvaret February 16, 2007 Det jo for sindsygt det der. Og bilerne har jo aircon i den hede, bilen holder nok i tomgang for at køle, og deres biler køre 5 på literen. Nå men det var slet ikke det jeg grublede over, det var de vognbaner til venstre for anlægget, mon det er dem med bizzer
bananas Besvaret February 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 16, 2007 Nå men det var slet ikke det jeg grublede over, det var de vognbaner til venstre for anlægget, mon det er dem med bizzer Nej det venstre anlæg er vist blot hvis man skal den modsatte vej - dvs. fra USA til Mexico.
alex Besvaret February 16, 2007 Rapporter Besvaret February 16, 2007 Jeg var faktisk en tur forbi dernede sidste år - og bilkøen er sindsyg, står 100% stille.... vi valgte heldigvis at parkere på US siden og gik ind til Tijuana... Kolde Corona'er til 1$ stykket ;o) Da vi skulle tilbage, så stod vi i kø omkring 30 minutter - så selv fodgængere går ikke fri for køerne der... Mvh Alex
newport Besvaret February 16, 2007 Rapporter Besvaret February 16, 2007 Man, Love it - my home places. AND u can get the Corona's cheaper for sure. Og Bananas - skønne bemærkninger - ja betalingsanlægget er just ikke Robin Hood. De beholder selv pengene efter de har røvet (røv røvet??) os.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu