Mette Skrevet February 16, 2007 Rapporter Skrevet February 16, 2007 Vi skal have udskiftet flere ruder i huset, da de er punkteret. Nogle herinde der er glarmester eller kender en der vil kunne hjælpe os?
ulmus Besvaret February 16, 2007 Rapporter Besvaret February 16, 2007 Efter mit sidste indbrudsforsøg, havde jeg besøg af nogle, der vist nok hed "Glaspågarna". Prøv evt. www.gulasidorna.se. De var vældig kvikke og flinke.
Mette Besvaret February 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 16, 2007 Tak for svar Ulmus, men jeg tænker mere i retning af sort :) arbejde
Toft Besvaret February 17, 2007 Rapporter Besvaret February 17, 2007 Hvis det er sort arb, så spørg da mig om jeg ikke kan hjælpe ;) Har en kammerat der er glarmester, og jeg kan garantere at han laver kvalitet med hans hænder. Og når det er mere end en enkelt rude der skal skiftes, så kan han nok lokkes fra Nordsjælland og herover. :)
Mette Besvaret February 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 18, 2007 kanone Toft..............tager lige fat i dig :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu