Gitte-M-J Skrevet February 17, 2007 Rapporter Skrevet February 17, 2007 er der nogen der vil med i byen 17/2-2007 hej jeg er ny i bylivet her i malmö og ville høre om der er nogen der er friske på feste igennem i det svenske natteliv - med mig.
BS Besvaret February 17, 2007 Rapporter Besvaret February 17, 2007 En fordel ville være at fortælle evt din alder. Men lidt om hvad du foretrækker. Med dette ene indlæg er det svært at gennemskue dig :D Men umiddelbart tolker jeg dit indlæg som party uartig og fuld knald på. Held og lykke i din søgen. Er helt sikker på der er nogen stykker herinde der er klar!
Gitte-M-J Besvaret February 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 17, 2007 er der nogen der vil med i byen? jeg er 26 år kan li næsten alt musik men fortrækker rock, pop, RnB og techno i små doser af gangen... hvis du/i vil med kan i fange mig her eller på msn adr. er på min profil
claus Besvaret February 17, 2007 Rapporter Besvaret February 17, 2007 Så venter vi bare på at Thygesen ligger hus til
Gio Besvaret February 17, 2007 Rapporter Besvaret February 17, 2007 adr. er på min profil...det ér den så ikke ;)
sup3rbuck Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 d. 27/2 er vist en tirsdag og d. 17/2 var sku igår. Damn da, man skal være hurtig her.
MC Manden Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 d. 27/2 er vist en tirsdag og d. 17/2 var sku igår. Damn da' date=' man skal være hurtig her. [/quote'] Nå ..fuck.. Jeg røvkedede mig igår, og så bare der stod d. 27. ... jaja, så slap jeg da for tømmermænd :)
Toft Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Nå ..fuck.. Jeg røvkedede mig igår Du kunne da bare have ringet, så kunne vi måske have lavet et eller andet...skruet på en MC, eller noget
MC Manden Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Du kunne da bare have ringet' date=' så kunne vi måske have lavet et eller andet...skruet på en MC, eller noget [/quote'] Jah, men jeg har lige et par kammerater der ikke var i stand til at køre før kl. 14 :)
bananas Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Det er godt at se at folk sender disse tråde ud i så god tid - så bliver det jo meget nemmere at samle nogen stykker:rolleyes:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu