annaogmichael Skrevet February 18, 2007 Rapporter Skrevet February 18, 2007 Hvad betyder dette "Fastigheten skall bildas genom avstyckning" ?????????
bozzen Besvaret February 19, 2007 Rapporter Besvaret February 19, 2007 Uppdelning av en större fastighet till flera mindre. Kan vara t.ex gamla kontorslokaler, som ska byggas om.
göte_børge Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 Grøn avstyckning Hvad betyder dette "Fastigheten skall bildas genom avstyckning" ????????? Vill bara informera att ordet också förekommer i de svenska undertexterna till "Den grønne slagter", men det är troligen inte denna betydelse i ovanstående mening...
ulmus Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 jo, man udstykker også f.eks. en halv gris = parterer den = deler den i parter. Og det er jo det samme man gør med en ejendom. Man deler den i mindre enheder.
Uffe Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Jeg har bestilt noget ved Komplett.se til afhentning i butikken. På ordrebekræftigelsen står der ved ordrestatus: Släppts för plock. Betyder det at det er hyldevarer i butikken eller????
bagheera Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Jeg har bestilt noget ved Komplett.se til afhentning i butikken. På ordrebekræftigelsen står der ved ordrestatus: Släppts för plock. Betyder det at det er hyldevarer i butikken eller???? Jeg vil gætte på at din ordre er gået videre (Släppts) til deres lager hvor dine varer vil blive plukket (plock) fra hylderne. Muligvis vil næste status være: "Packning" ...
Uffe Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 ok - tak for det hurtige svar :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu