Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej til I med bil. Jeg plejer at tage toget, men en eller anden mener, at en lille smule sne gør at togene ikke må kører.:rolleyes: Er der nogen fra Malmø c der kører mod Kbh her til morgen, så vil jeg gerne have et lift, hvis det er muligt. Eller er jeg den eneste der hellere vil være på arbejde idag, end at ligge under dynen med cacao, boller og alle de gode film i tossekassen. :fight:/:love2: Puha, nu er det lige før jeg får lyst til at blive hjemme, men det går jo ikke. Er der nogen derude der har plads på co-driver sæddet?

Besvaret

Tja - efter at have læst lidt på trafikken.dk TrafikInformationsCentret onsdag d. 22.02.2007 kl. 05:52 SNESTORM Politiet fraråder i følgende områder: Al udkørsel i Hobro, Skive, Roskilde, Holbæk, Københavns Vestegn, Nordsjælland, Vordingborg, Næstved og Køge. Al unødig udkørsel i Aalborg, Skanderborg, Frederikshavn, Hjørring, Århus, Ringsted og Randers. Vejforhold: Mange veje herunder også motorveje er i øjeblikket spærret pga. sne og biler der sidder fast i sneen. Dette gælder Østjylland, Nordjylland, Nordvestjylland, Sjælland og Bornholm. Blandt andet er følgende motorveje er i øjeblikket ramt af snedriver og biler og lastbiler der sidder fast i sneen: E45 fra Horsens og nord på, E20 Vestmotorvejen, Rute 21 Holbæk Motorvejen, E47 Sydmotorvejen og Motorring 4 omkring København. Mange større og mindre veje er også lukket pga sne. Vinterberedskabet, Falck, Dansk Autohjælp og politi arbejder overalt i de berørte områder for at komme folk til hjælp. Alle bilister opfordres til under ingen omstændigheder at overhale snoplove. Broer: E20 Storebæltsbroen advarer mod blæst der kan påvirke kørslen. Tror jeg bare jeg bliver hvor jeg er... Specielt efter at have suppleret ovenstående med trafik/vejrmeldingen på P4 Kbh :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...