Futz Skrevet February 25, 2007 Rapporter Skrevet February 25, 2007 Fra Øresundsinfo´s debatforrum Charlotta Narvehed Guest Medlem siden: 01/Oktober/2003 Status: Online Beskeder: 253 Sendt: 09/Februar/2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret -------------------------------------------------------------------------------- Hej, Jag skulle gärna vilja prata med någon i föreningen Öresundsborger! Vänliga hälsningar Charlotta Narvehed tidningen Punkt SE, Malmö tel. +46 (0) 40 607 44 12 lotta.narvehed@aftonbladet.se Til top
thygesen Besvaret February 25, 2007 Rapporter Besvaret February 25, 2007 Jeps.. af flere omgange, men tak for info :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu