bluee Skrevet February 26, 2007 Rapporter Skrevet February 26, 2007 FYI Jeg forespurgte Øresundsbron om hvad man gjorde hvis man ikke havde et kreditkort. Det var mere fordi jeg vil undgå at have 40+ transaktioner om måneden. Det kan man godt, men man skal kreditvurderes og så koster det 50 kr. om måneden.
Guest Supermule Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 Jeg har lige fået ændret vores til at blive sendt på faktura.....ingen kreditvurdering osv.....
Carwash Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 Jeg har lige fået ændret vores til at blive sendt på faktura.....ingen kreditvurdering osv..... hmm jeg har forsøgt på at det sku sende det på faktura men hende Dullen sagde det ku ikke la sig gøre.. NEEEEEEEEEJ hvor hun er dum.. hvilke nummer har du ringet til?
Guest Supermule Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 Jeg gik ind på kontoret på Lernacken og snakkede med en ung gut der sad derinde....Meget venlig og kompentent! Mit Shell kort var spærret pga udsvingskontrol....Så da jeg koblede broen på, så blev det lukket pga mistanke om misbrug. Fint nok, men det gjorde bare at vi ikke kunne komme over broen...:) Så jeg skulle ha' det ændret til fakturering, således den situation ikke opstod igen.....
Homer Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Jeg var på kontoret på Lernacken her til morgen for at aflevere mine gamle bizzer. Spurgte i den forbindelse til månedlig fakturering direkte til mit firma på den nye aftale. Det var intet problem - fik en formular der hedder "Øresundspendleren - Fakturering med Bruttolønstræksordning i Danmark" og fik denne udfyldt af firmaet. Nu hedder faktureringsvilkårene løbende måned + 30 dage, så ikke noget med at fedte med alenlange rejseafregninger hver måned! :th2:
Rene Larsen Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Hvis man skifter over til faktura, bortfalder årsgebyret da?
Homer Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Hvis man skifter over til faktura' date=' bortfalder årsgebyret da?[/quote'] Nej........
dan Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Homer - hvis man skal hve bruttolønstræk for bizzen, skal abonnement så stå i ens arbejdsgivers navn ? eller har man den stadig selv ?
Homer Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 Homer - hvis man skal hve bruttolønstræk for bizzen' date=' skal abonnement så stå i ens arbejdsgivers navn ? eller har man den stadig selv ?[/quote'] Så vidt jeg kan læse mig frem til spiller det vist ingen større rolle... Men den formular de udleverer hos broforbandelsen er tilstilet arbejdsgiveren
Guest Mogens Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 Så vidt jeg kan læse mig frem til spiller det vist ingen større rolle... Men den formular de udleverer hos broforbandelsen er tilstilet arbejdsgiveren Det er ligegyldigt - den kan med fordel stå i eget navn og således nemt ændres, når man skifter job, idet adressen derved blot skal ændres ;) Du henvender dig til Kundeservice ved betalingsanlæget og får udleveret blanketten "Fakturering med bruttolöneavdrag i Danmark". Den udfylder du i firmaet (stempel) og indsender den i kuverten, du beder om ved samme lejlighed (sparer portoen)
Homer Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 Det er ligegyldigt - den kan med fordel stå i eget navn og således nemt ændres, når man skifter job, idet adressen derved blot skal ændres ;) Tja, men der er vel ingen grund til at få den sendt hjem, når de nu er så venlige at de vil sende den direkte til firmaet... Skifter job?? Det kan ikke komme på tale - Mr. Burns behandler mig så pænt!!
Guest Mogens Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 Tja, men der er vel ingen grund til at få den sendt hjem, når de nu er så venlige at de vil sende den direkte til firmaet... Sendt hjem? - faktura'en skal ikke sendes hjem. Den skal sendes til firmaet - det er jo hele trick'et...
Homer Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 Sendt hjem? - faktura'en skal ikke sendes hjem. Den skal sendes til firmaet - det er jo hele trick'et... Ja, men hvis den "står i eget navn" bliver den jo også sendt til egen adresse!!
Guest Mogens Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 Ja, men hvis den "står i eget navn" bliver den jo også sendt til egen adresse!! OK - nu forstår jeg (og blanketten er desuden ændret, ser jeg). Du skriver jo dit navn længere nede - tidligere gjorde man det øverst. Sorry
homer132 Besvaret June 15, 2007 Rapporter Besvaret June 15, 2007 Hvis arbejdsgiveren betaler brobizzen og trækker det fra bruttolønnen. hvordan forholder det sig så med egenbetaling for de ture man kører privat? skattefar er vel ikke så vild med man også får skatterabat på privatturene.
Guest Supermule Besvaret June 15, 2007 Rapporter Besvaret June 15, 2007 Man har da naturligvis en bizz' mere, der er reg. privat. Så er der ingen tvivl......;) Hvis arbejdsgiveren betaler brobizzen og trækker det fra bruttolønnen. hvordan forholder det sig så med egenbetaling for de ture man kører privat? skattefar er vel ikke så vild med man også får skatterabat på privatturene.
homer132 Besvaret June 15, 2007 Rapporter Besvaret June 15, 2007 det er jo ikke særlig smart ift. at nå op på de billige 25 kr ture.....
Rene Larsen Besvaret June 15, 2007 Rapporter Besvaret June 15, 2007 det er jo ikke særlig smart ift. at nå op på de billige 25 kr ture..... En arbejdsmåned har mellem 20 og 23 arbejdsdage - dette giver et forbrug på mellem 40 og 46 'klip' af bl.a. ture til DKK 25. Disse ture bliver igen dyrer når du når 50 ture - de stiger til DKK 130. Hvis du benytter de ekstra ture op til de 50 ture, skal din arbejdsgiver indberette disse ture til SKAT, så du betaler skat af dem. Øresundsbroen mener ikke at DE vil være med til at støtte integrationen, ved at benytte den normale praxis med volume rabat. Så indtil da må alle os der pendler hver dag betale ved kasse et :thumbdown
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu