Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til, så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2:

Besvaret
Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til' date=' så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2:[/quote'] Deal me in :th2:
Besvaret
Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til' date=' så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2:[/quote'] Jeg er med.
Besvaret

Så var vi fuldtallige. AJ + 1 Nielsen.se Spinner Bozzen Mrode Spiff Annaogmichael (er kun en person) :) Hvis det passer folk, synes jeg bare vi skal aftale at vi mødes på Folksångsgatan 148 kl 1800. så er der en lille mulighed for at alle mand er mødt kl. 1900 :fight:

• 2 weeks later...
Besvaret

Jeg har hørt en lillefugl ved navn Asger fortælle at der alligevel blev plads rundt om bordet på fredag. Well jeg er frisk, det bliver dog nok ikke hele natten for mit vedkommende. Mht. bordfodbolden kan I godt gå i træning :cool: T

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...