familien winther Skrevet February 27, 2007 Rapporter Skrevet February 27, 2007 Er der nogen der enten har noget positivt eller negativt at fortælle om disse to e-udgivelser?
mrode Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Nu ved jeg ikke om den er "Flyt til Malmø" er opdateret siden dengang jeg var så dum at købe den, men den er fra april 2004 og der er altså sket mange ting siden dengang. Jeg vil umiddelbart ikke mene den er pengene værd.
Thomas Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Er der nogen der enten har noget positivt eller negativt at fortælle om disse to e-udgivelser? Det er spild af penge, det er gratis at læse herinde og her er vi up to date;)
Maria Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Vi købte også "Flyt til Malmø", men fik alt den hjælp vi skulle bruge ved at søge herinde.
Jette Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Vi købte også "Flyt til Malmø"' date=' men fik alt den hjælp vi skulle bruge ved at søge herinde.[/quote'] Vi købte også "Flyt til Malmö" - men gjorde samme erfaring - at det er lettere at få opdaterede nyheder her på debatten. Så i dag ville jeg klart blot vælge at surfe her og bruge søgefunktionen. Endnu en gang tak til alle der har stillet deres viden til rådighed. Et af det gode råd er KUNDKRAFT - og det er jo en fornøjelse at kunne give det tip til en svensker :-) ud over at vi selv snart slipper for EON og deres ågerpriser
Pede Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Da vi i efteråret begyndte at overveje og snakke om Malmø så vi også hjemmesiderne for de 2 bøger og overvejede kraftigt at købe en af dem. Fandt så bl.a. også dette site og efter ganske lidt læsning herinde var det tydeligt at der ikke var noget i de bøger man ikke ville kunne få gratis - og sikkert bedre - her. Tak til den ufattelige mængde viden folk har stillet til rådighed. Om 21 dage overtager vi vores hus i Malmø og det virker overhovedet ikke skræmmende takket være specielt dette forum. Klart der vil dukke noget op undervejs - det gør der altid - men alle de råd og erfaringer som folk før os har gjort sig er guld værd for os i "Årgang 07". Pede
Guest Mogens Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Tak til den ufattelige mængde viden folk har stillet til rådighed. Om 21 dage overtager vi vores hus i Malmø og det virker overhovedet ikke skræmmende takket være specielt dette forum. Klart der vil dukke noget op undervejs - det gør der altid - men alle de råd og erfaringer som folk før os har gjort sig er guld værd for os i "Årgang 07". Jep - helt enig. Dette forum har givet os al den hjælp, der var nødvendig for at kunne gøre beslutningen om at gå på opdagelse i Skåne, indkøbe det for os perfekte sted, få ordnet al papirarbejdet samt afslutningsvist at flytte herover. En fantastisk oplevelse for os - hele vejen igennem (købte i sensommeren 2005)
CAC Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 vi var aldrig flyttet uden dette forum! :th2: Ironisk nok, er vi kun flyttet lige over på den anden side af vandet, men det virker bare som at folk bare er 1000 gange mere hjælpsomme end hjemme i Dannevang. Hvor ellers kan man spørge vildt fremmede om at hjælpe med alle mulige ting, og så er der søreme nogen der rent faktisk hjælper??? Den var ikke gået i Danmark, eller er det bare mig?
MC Manden Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 vi var aldrig flyttet uden dette forum! :th2: Ironisk nok, er vi kun flyttet lige over på den anden side af vandet, men det virker bare som at folk bare er 1000 gange mere hjælpsomme end hjemme i Dannevang. Hvor ellers kan man spørge vildt fremmede om at hjælpe med alle mulige ting, og så er der søreme nogen der rent faktisk hjælper??? Den var ikke gået i Danmark, eller er det bare mig? Nope, det er ikke bare dig... Jeg flyttede selv for 3-4 år siden, og der var det præcis det samme. Og, sjovt nok, så har jeg boet en i en masse andre lande, og der hjælper man også hinanden. Men, har du evt. været i byen lørdag aften ?? Det er en HEL anden oplevelse end at gå i byen i Kbh... folk er lige pludselig søde og rare.... der sker åbenbart noget godt med mennsker der bor på øst-siden af Öresund :)
CAC Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 ahaa..... vi er uden at vide det blevet manipuleret ind i et raceforædlingsprojekt hvor de bedste individer fra Danmark frasorteres og sendes udenlands for at pleje de ædle medmenneskelige værdier. Det er da lige noget for hende Ruth Evensen!!! .... eller er vi bare nogle gniere der ikke vil betale danske priser for biler og bolig....:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu